Outlook expres msoe.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jepser

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2002
Sind een paar dagen kan ik outlook niet meer in omdat het programma aan het begin zegt:
Kan outlook express niet starten omdat MSOE.DLL niet is gevonden.
Nu heb ik het bewuste bestand van internet geplukt en in de system directory en ook in programfiles/outlookexpress gezet. Maar helaas zonder resultaat. OE is Win XP. Wie weet er de oplossing?

Leesvoer in de bijlage.

Na een goede backup kun je de orriginele files verwijderen.
Soms werkt het al weer na een restore van de files en werkt je email weer.

Soms is een herinstallatie nodig zoals Jozo aangeeft.
Maar ook dan is de backup erg handig en raadzaam.

Laatst bewerkt:
Helaas is de herinstallatie geen oplossing.. Ik blijf de melding krijgen ook nadat ik gedeinstalleerd heb en opnieuw opgestart, vervolgens geinstalleerd.. En nog steeds de melding... :confused:

Ik weet niet wat er in die PDF-file staat (heb ff geen Acrobat) maar heb je dit ook al uitgevoerd?
Harry Snor zei:
System File Control al geprobeerd ?
Ga naar Start - Uitvoeren en typ sfc /scannow
Klik op Oke en zorg dat de XP-CD in de CD-speler zit.
Alle .dll bestanden worden dan gecontroleerd; ik hoop ook van Outlook Express.
Bron

Nope werkt ook niet.... Nog steeds het probleem niet opgelost... :(

Dit heb ik reeds gedaan wat overigens super lang duurde maar wel zonder xp cd-rom. Het had dus ook geen resultaat....
Ik heb overigens 2 xp cd-roms, zijn geleverd door acer en ik weet niet welke ik er dan in zou moeten doen...
Iemand een idee??

Ik lees ook iets over het adresboek installeren, dat schijnt een oplossing te zijn. Maar hoe doe ik dat in win xp?

heb inmiddels de recovery cd erin.... Maar gaat ie dan alles recoveren? Kan ik ervan iuit gaan dat alle geinstalleerde progs er wel op blijven staan?

Dus met andere woorden.. Kan ik zelf aangeven wat er gerecoverd moet worden of wordt m'n hele harddisk geformateerd en win xp opnieuw geinstalleerd?

Zover ik weet ben je na het gebruik van een recovery cd van een merk pc alles kwijt.

En je kan het hele www afzoeken, maar herinstalatie van Outlook Express zou toch echt de oplossing moeten zijn voor jouw probleem.

Ja maar kun je mij please vertellen wat ik verkeerd doe? Ik ga naar software. Klik daar het vinkje outlook express uit... Dan haalt ie outlook weg, en vervolgens ga ik weer in software en klik het vinkje weer aan en installeerd ie alles weer maar nog steeds de melding van de msoe.dll

In principe is de pc helemaal up-to-dat maar ik zal het proberen... Is nu aan het downloaden....

Hmm als ik 1. de patch sp2 voor outlook 5.5 download zegt ie dat sp2 eerst geinstalleerd moet zijn... :( 2. de patch van 6.0 download zegt ie dat ik eerst 6.0 moet installeren.... :( Nu weet ik het helemaal niet meer... Hoe kan ik zien welke versie ik heb..Bij ie klik ik op help en dan info en dan staat er versie 6.0.290 e.v. en incl. sp2 dat geld dat toch automatisch ook voor express? Of niet als ik hem opnieuw geinstalleerd heb?? HELP ik word gek...

Ook deze msoe.dll file werkt niet... Kom er net achter dat het probleem zich voor heeft gedaan toen er iets met norton is gebeurd (een update ofzo) maar systeemherstel werkt ook niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan