250 watt voeding te laag ?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jaber
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Hallo iedereen,

Ik had een simpel vraagje. Ik heb momenteel een voeding(fabrinkant van dell) van 250 watt in mijn pc zitten met daraan het volgende.

Maxtor 80 HD
Westeren digital 40gb HD
1024 Mb werkgeheugen DDR
Moederbord Dell demension 8300i
processor intelentium 2.8 GHZ HT
Videokaart ati redeon 9250 128 MB AGP
Draadloos asus 54 MBs netwerk kaart
Geluidskaart onboard.
DVD brander
DVD speler.

Mijn pc valt soms uit zomaar. Ik denk dat ik langzamerhad mijn Voeding aan het belasten ben. Maar als mijn pc eenmaaldraait. Dan draait ie goed. Kan het ook zijn dat je pc traag gaat werken doordat je voeding te weinig stroom aangeft of iets degelijks. Of i het gewoon zo als ie draait dan draait het. Klaar.
Nou ik hoor het wel van jullie :p

Een 250 Watts voeding van Dell is een A-klasse voeding, niet te vergelijken met een standaard voeding.
Mijn PC draait met een 300 watts uitvoering, maar ook met veel meer spullen
Mijn Dell 8300

Ik zou eerst een gaan controleren of je geen softwareproblemen hebt en de kast nakijken op stof.

maestro12 zei:
Een 250 Watts voeding van Dell is een A-klasse voeding, niet te vergelijken met een standaard voeding.
Mijn PC draait met een 300 watts uitvoering, maar ook met veel meer spullen
Mijn Dell 8300

Ik zou eerst een gaan controleren of je geen softwareproblemen hebt en de kast nakijken op stof.

Hallo,

JAh ikw eet het allemaal niet. Maar toch heb ik het idee dat mijn voeding een beetje te zwak is. qua sotware heb ik geen problemen. En mijn dell (ook een 8300) Is helemaal stofvrij. dus daar kan het ook niet aan liggen.

Maar toch bedankt voor je hulp :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan