Windows Live Messenger 8.0.0787

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van een medewerker van MSN heb ik begrepen dat ie vandaag operationeel moet gaan worden!
 
Zou wel leuk zijn. Ik heb het nu wel lang genoeg uitgehouden met die beta. ik hoop op nog wat extra skins.:)
 
MSN LIVE is operationeel geworden dus de BETA versie kun je weg doen. Ik vind het allemaal een stuk frisser uitzien en je kunt de kleuren naar harteloos veranderen. Vooral de layout is een stuk mooier geworden en je kunt een bericht sturen aan iemand zonder dat ie er is. Dat leest ie dan wanneer hij msn messenger opent.

Wel is de indelingslijst wat veranderd. Vrienden andere contactpersonen etc. En sommige functie staan net even anders.

Ik heb van dezelfde medewerker van MSN gehoord dat er ook een MSN LIVE MAIL komt. Deze verschijnt rond 22 juli. Ik zou overigens ook gelijk een patch erover heen gooien.

Groetjes!!
 
Kan deze versie gepatched worden met A-patch?
 
braindropper zei:
ben ik nou de enigste die dit geen leuke versie vind? :D
Vast niet. Alleen de mensen die het leuk vinden reageren hier en de anderen kijken er waarschijnlijk niet naar :p
 
Inderdaad, daarom reageer ik hier óók nooit op. :D
Maar ik kijk er wél naar. ;)
 
Vind deze versie ook niet zo top als ik had verwacht, bovendien zitten er nog wat foutjes (bugs) in. Het minimaliseren gaat niet altijd even lekker en soms verdwijnt de hoofdbalk en de geluidje hapert af en toe. Ik denk dat er snel een kleine update komt.
 
Ik wil met iemand gedeelde mappen gaan doen alleen ik krijg elke keer zo melding van "

Je computer ondersteund geen gedeelde mappen. wil je meer informatie over gedeelde mappen. Knop [ Ja ] [ Nee ].

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit in zijn werk zet.

Bedankt
 
Nee begrijp ik, maar ik vind het vreemd dat MSN LIVE dit zelf niet aangeeft. Ik zie de nieuwe versie op bijvoorbeeld http://www.messmotions.nl/ maar ben altijd sceptisch om dit zomaar te doen.
 
Thanks alleen vreemd dat MSN dat niet zelf (wil) aangeeft. (aangeven).
 
Ik heb hem laatst eens geinstalleerd, maar vond het niks. Ineens hele andere kleuren, logo's etc.. ik zie het grote voordeel niet om up te daten, al zullen ze het uiteindeljk wel weer verplichten omdat je anders niet meer kan inloggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan