Silvercrest 1.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

melkbekertje

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2006
Hoi,

Ik ben op zoek naar een driver voor de Silvercrest 1.3

Alvast bedankt voor de hulp.

Sonja

Welkom bij Helpmij.nl

Je hebt natuurlijk hier al gekeken.

Hoi ,

Dank je wel die site wist ik niet. Idd staan de drivers daar op, maar cam werkt nog steeds niet. In ieder geval bedankt voor je hulp.

Groetjes

gaat het om een usb aansluiting?
Zo ja dan eerst software installeren en dan pas cam aansluiten.
heb je de computer na de installatie al eens opnieuw opgestart.
wel even de cam eruit halen en dan opnieuw opstarten.
Als computer opgestart is dan cam aansluiten.
Kijken wat ie dan doet.

Bovenstaande is alleen voor een usb aansluiting hoor.

Hoi,

Gedaan maar dan krijg ik de melding nieuwe hardware gevonden ondanks deze wel geinstalleerd zijn. Staat een vraagteken bij hardware er door, dus er klopt iets niet.

Groetjes Sonja

bij dat vraagteken kun je de driver opnieuw installeren (stuurprogramma) doe dat dan eens.

Hoi,

Heb ik gedaan en op ene pc krijg ik een foutmelding ( kan dus aan pc liggen, dat kids met hun handen er aan hebben gezeten :rolleyes: ) en andere pc staat ie nu wel geinstalleerd maar beeld blijft grijs.

Groetjes

ik weet niet of je msn hebt maar anders zou je daar de instellingen kunnen testen.
ik dacht onder extra en dan webcam/audio testen

Als ik selecteer instellingen voor webcam op msn zie ik wel beeld. Vreemd ik kijk er ff verder.

dus ergens een instelling niet goed staan in de bijbehorende software.

Heee super,

Probleem is opgelost. heel erg bedankt, en kan ik je ooit helpen zal ik dat graag doen.

Groetjes Sonja

graag gedaan en tot de volgende vraag :D

silvercrest webcam

Ik heb ook deze webcam. Maar als ik hem installeer (windows xp se) dan krijg ik allemaal van die foutmeldingen. Ik kan dan de opties kiezen "continue anyway" of "stop installation". Is er nog iemand die deze melding krijg, en wat is daar aan te doen. Het lijkt of de drivers niet geschikt zijn voor XP, terwijl de systeemeisen aangeven dat XP of 2000 nodig zijn. Bij 2000 deed ie het overigens helemaal niet.
Heb ook de driver van de site gehaald, en met de eerste editie xp was dit goed, maar met de 2e editie zelfde probleem.

Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan