MSN (8) met bugs en andere fouten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Ik heb het idee dat Messenger Live nog niet compleet is. Dat is ie sowieso niet want MSN LIVE mail komt pas half juli, maar geluidjes geeft ie niet altijd even goed door als iemand je wat wilt zeggen. Bovendien zou je bij Opties die geluiden moeten kunnen veranderen. Maar de optie is totaal grijs! Ook het minimaliseren gaat niet altijd even lekker.

Ik verwacht op korte termijn een kleine update om de foutjes eruit te halen!
 
heb er eigelijk geen probleem mee werkt gewoon hier.
zal dat ook ff vermelden dan :p
 
Geluiden kan je gewoon veranderen, alleen zal je eerst even op de betreffende regel moeten klikken.

Windows Live Messenger is denk ik gewoon af. Het gaat volgens mij meer om kleine bugjes...
En dat met Live Mail, het zijn twee onafhankelijke diensten die samen kunnen werken.
 
Klopt kwam ik nu ook achter met die geluidjes al heb je niet veel mogelijkheden. Een zijn een paar standaardgeluidjes and that's it. Wellicht is het ook mogelijk zelf wat geluidjes toe te voegen.

Nou de medewerker van MSN die ik ken werkt daar ook mee. Hij zegt dat MSN LIVE mail rond 22 juli komt als het weer niet wordt vertraagd. Het zullen misschien wel 2 diensten zijn ze werken toch samen.
 
Toch maar terug gegaan,...

WLM werkt bij mij wel maar helaas blijven de schermafbeeldingen van mijn contactpersonen blauw. Net als bij mij contactpersonen: zie zien mijn afbeelding niet. En de videouitzending werkt ook niet correct. :confused:
Ben weer terug naar 7.5 en alles werkt weer zoals het hoort. :thumb: Blijf dus nog even zitten waar ik zit want ik zie verder geen wezenlijke veranderingen (behalve het uiterlijk).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan