Msn Webcam probleem..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biohazard

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2006
gegroet mense

ik zit met een probleem waar ik echt niet uit kom.. mij msn pakt me webcam niet meer, maar ik kan em zeg maar wel instellen met de audio/webcam wizard, maar als ik em dan wil gebruiken in een gesprek zegt ie dit:

[Het gesprek kan niet worden gestart omdat de camera al in gebruik is of niet is aangesloten. Zorg ervoor dat de camera beschikbaar is en probeer het opnieuw.]

echt te vaag.. terwijl ik em niet in gebruik heb ergens anders en hijs aangesloten

kan iemand me hiermee helpen?

alvast bedankt

Grtz. Biohazard

Laatst bewerkt:
MSN freak?

Aan je taalgebruik te zien wel.

Probeer serieus over te komen door normale taal te gebruiken, waarschijnlijk krijg je dan wel een zinnig antwoord.

Welkom op Helpmij trouwens :)

Lees deze eens door...

succes!

Laatst bewerkt:
naja zon msn freak ben ik ook weer niet, alleen ik cam wel vaak met vriendinnen van me en nu ken dat dus niet.. jah das niet echt relaxt, en me taalgebruik.. naja tesselaar hea..

Hoe ziet je apparaatbeheer eruit, is de camera correct geïnstalleerd?

okeej gasten, ik heb et weer voormekaar gekregen hij doet et weer, hij stond opeens dubbel geinstalleerd ofzo.. ik snapt et niet helemaal.. maar hijs nu weer goed :D

topic ken geslote worden

hoe kwam je daar achter ik heb het zelfde probleem maar ik heb overal op internet zwart beeld met mijn cam

dat weet de topicstarter vast nog wel.... 5 jaar na het posten van zijn probleem.

Start even je eigen topic met een duidelijke omschrijving van je probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan