externe computer reageert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

RISE_11

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2006
hallo,

ik heb gisteren een nieuwe pc gekocht en wil er mijn modem (dus ook internet) op instaleren.
en nu komt het probleem, als ik verbinding maak lukt het tot als hij mijn log-in en pass moet controleren, dat duurt zeeer lang en daarna geeft hij een error dat de externet computer niet reageert :(

ik heb al de nieuwste drivers van men modem geinstalleerd maar ik kom op het zelfste uit

mijn modem is een speedtouch 330
internetprovider = ADSL (skynet)

kan iemand mij helpen (please:( )

groeten

Rise

?

Wat bedoel je met al de drivers van je moederboard CD?
is dat iets extra misschien?

bedankt voor de replay

groeten,

Rise

ja, ik denk het wel,

dat hebben ze in de winkel gedaan :s

groeten,

Rise

nee, alles is geinstalleerd maar k'heb nog steeds hetzelfde probleem :(

groeten,

Rise

als ik die Cd volg moet je ook die modem installeren (speedtouch) maar dan krijg ik een pinkend rood lichtje i.p.v. twee groen, bij mijn vorige pc had ik ook dat probleem en is dat plots opgelost geraakt.

Nu doe ik dus hetzelfde en branden die twee groene lichtjes maar als ik inbel blijft hij hangen bij controleren inlog en pass dan krijg ik error dat de externe computer niet reageert. :(

k'heb al de nieuwste drivers van speedtouch afgehaald maar dat verandert de zaak niet :)

ok t'is opgelost,

Niet te vergeten dankzij de hulp van onze Geroda :)

merci daarvoor

groeten,

RISE

speedtouch 330

hoe heb je et opgelost >? ik heb ook dit probleem. bij wachtwoord en gebruikersnaam staat dat hij geen verbinding kan maken met de externe computer. kheb een speedtouch modem 330 HELP!!!!

ok t'is opgelost,

Niet te vergeten dankzij de hulp van onze Geroda :)

merci daarvoor

groeten,

RISE

hoe heb je et opgelost >? ik heb ook dit probleem. bij wachtwoord en gebruikersnaam staat dat hij geen verbinding kan maken met de externe computer. kheb een speedtouch modem 330 HELP!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan