RCT3, BF1942, FS2004 slaan allemaal af.

Status
Niet open voor verdere reacties.

G-Fox

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
hey.

Ik zit hier met een ernstig groot probleem.:mad:
Al sinds ik deze computer heb ( windows xp professional ) slaan bijna al mijn spellen af.
Ik vind het zelf een vreemd probleem want een spel zoals Rollercoaster Tycoon 3 ( + Soaked en Wild ) slaat wel af op mijn computer maar Call of Duty en Call Of Duty 2 kan ik zonder problemen spelen. en in graphics is dit toch een heel veschil.

En Battlefield 1942 ( + uitbreiding ) slaat ook af op dezelde manier zoals Rollercoaster Tycoon 3.
Ik kan deze spellen meestal voor een kwartiertje of half uurtje spelen ( dit verschild soms ).
daarna slaat het spel vast ( blijft het beeld stil staan ) of slaat het spel helemaal en krijg ik een blauw scherm met een hoop cijfers en letters die ik niet egt snap :confused: .

ik weet niet waar dit aan kan liggu.... kan iemand mij hier helpen? :o
hieronder staan de gegevens van mijn pc:

Time of this report: 7/13/2006, 15:25:02
Machine name: PRIVE
Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: GBT___
System Model: AWRDACPI
BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz (2 CPUs)
Memory: 512MB RAM
Page File: 445MB used, 3535MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode
DxDiag Previously: Crashed in DirectInput (stage 1)

---------------
Display Devices
---------------
Card name: Gigabyte RADEON 9200SE SERIES
Manufacturer: ATI Technologies Inc.
Chip type: RADEON 9200 SE AGP (0x5964)
DAC type: Internal DAC(400MHz)

Alvast Bedankt :D

Laatst bewerkt:
Als je de foutmelding opschrijft en later hier post dan hebben we er veel meer aan.
We kunnen wel wat gaan roepen, maar of het helpt weet ik niet.

soms ( meestal ) dan is het da ie niet naar het blauwe scherm poeft ( kzal het maar zo noemen:rolleyes: ) maar dan slaat het spel gewoon vast en dan krijg ik zwart scherm... daarna krijg ik dat da zwarte scherm zon geminimaliseerd hokje is:p . dan staat er foutmelding wilt u rapport verzenden bla bla bla.
dit alles gebeurd in een minuutje denk ik.

ik word er egt super sjaggie dor want ik kan niet iets normaals bouwen met rollercoaster tycoon bijvoorbeeld.....:mad: .
ik heb egt snel hulp nodig!!:( .

Videokaart drivers al eens geupdate?

Ik heb het zelf een poos gehad met R6:Ravenshield, dan viel het spel uit en kreeg ik een BSOD (Blue Screen Of Death, oftewel een serieuze fout binnen Windows) en startte de computer opnieuw op.

Na op een gegeven moment eens de videokaart-drivers te updaten was het probleem voorbij...

ik heb al daarnaar gezochd en ik heb het volgens mij al geupdate. ik heb een ATI Radeon 9200 kan iemand mij misgien een link doorsturen voor de nieuwste update daarvan en dat ik die dan makkelijk kan downloaden.

thanx :D :thumb:

mijn god dan hebk nog duizende keuzes:mad: .
welke moet ik dan kiezen? ( ATI RADEON 9200 SE AGP )

warom ist allemaal zo moeiluk? :confused: staat er nergens zo van: UPDATE VOOR RADEON 9200 SE AGP ) klaar klik bam alles doet ut.... warom is dat er nie? :S

Hmm de link schijnt niet zo te werken als dat ik hem bedoelt had...

Wellicht helpt deze je meer...

Catalyst Center moet je hebben. Daar zitten namelijk de drivers bij in...

Zie nergens welke chipset erop zit, en of er ook AGP drivers nodig zijn, die van b.v. Via of Sis, want volgens mij werkt directX niet.

Als ik jouw was zou ik iemand vragen die weet hoe en wat.
Kun je het even afkijken.
Ik heb het idee dat je nog weinig verstand heb van computers, dat is niet erg zo begint iedereen.
Als je gaat klooien met ATi drivers dan schiet je ook niet echt op...
Succes

ik denk da ik ongeveer het probleem snap. want toen ik net pirates of the caribbean ging spelen ( niet Legend Of Jack Sparrow maar die daarvoor ) toen had ik ergens een cheat gevonden da je met de black pearl kon varen.... en omdat dit schip 1 van de grootste en meest gedetallierde is waar je mee kunt varen zal dat dus wel wat geheugen nodig hebben denk ik.... want hier sloeg het spel elke keer af na 5 minuten ongeveer.

toen ik een ander schip wou proberen dat nog veel groter is en veel meer kanonnen heeft enzo toen kon hij nie eens meer da schip laten zien als ik er naar toe wou ( oftewel hij sloeg weer af ) zou het dan ergens mee te maken kunenn hebben dat er iets mis gaat met laden ofzo? want bij battlefield 1942 en rct 3 moet de computer elk poppetje precies goed zijn werk laten doen ( niet zoals bij call of duty en medal of honor dat na een bepaald ( voorgeprogrammeerd ) stuk dat dan ineens 5 mannetjes op je af komu.

wie weet hier een oplossing voor of snapt wat ik bedoel? :p

heb 1 keer gehad dat er een blauw scherm kreeg.

oorzaak: de videokaart wordt te warm.
hoor je de ventilator nog of doet ie het wel ?

dat was mijn probleem :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan