muis (is toch echt hardware)

Status
Niet open voor verdere reacties.

guus320

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2006
Berichten
81
Heee,

Ik heb vandaag nieuwe muis gekocht Trust MI - 4500X.
Het is een 5 knops optische lasermuis, alles doet het behalve de 5 knoppen.
Ze doen het wel maar ik zou ze graag zo in willen stellen dat je bijv. handgranaten rookgranaten al die extra opties ermee kan doen. Maar dat lukt me niet, standaard staan de 2 extra knoppen ingesteld op internet explorer terug en vooruit.

Als ik in call of duty 2(vet spel) de knoppen in wil stellen bijv. rookgranaat moet je dus de knop indrukken die je daarvoor wil gebruiken dus ik druk op die extra knop, maar dan staat er middelste muisknop. hij ddenkt dus dat die knop hetzelfde is als de scrollknop indrukken

Ik heb ook nog in windows de knoppen aan gepast, ik heb de 2 extra knoppen ingesteld op f1 en f2, en daarna in het spel de opties ingesteld op f1 en f2 lukt ook niet


kent iemand dit probleem of weet je hoe je het op moet lussen help me aub..


guus320



btw crash een muis is toch echt hardware
 
Ik heb rondgekeken bij Trust.

Je hebt neem ik aan de benodigde stuurprogramma's geinstalleerd?

Heb je in Systeem, Hardware, Apparaatbeheer gekeken bij Muis?

Alle instellingen daar bij Eigenschappen nagelopen?

Stuurprogramma bijwerken geprobeerd?


EDIT: zie ook andere thread
 
Laatst bewerkt:
muis

ja, gekeken maar bij apparaatbeheer staat niks over de knoppen. dus ik heb de software geinstalleerd, en dan kan je kiezen met opties je instelt met de extra knoppen internet vooruit internet achter f1 f2 en alle andere knoppen behalve de letters en de getallen.

dus ik had de knoppen even op f1 en f2 gezet, en dan in het spel bij instellingen f1 ingestelt bij een optie maar het werkte niet:( .

stuurprogramma: http://www.trust.nl/service/download/drivers.aspx?artnr=14180&os=WINXP&driverid=1000002187

my.php










my.php



guus320,
 
Bedankt voor je informatie.

Het ziet er toch naar uit dat het stuurprogramma van je Trust-muis niet goed geinstalleerd is.

Ik zou de installatie nog eens heel goed controleren aan de hand van de voorschriften van Trust zelf.


EDIT: via registratie kun je technische ondersteuning krijgen van Trust.
 
Laatst bewerkt:
ik snap echt wel hoe je iets installeerd:eek: , maar waarschijnlijk kan je die extra knoppen dus alleen gebruiken in windows zelf niet in andere programma's zoals cod2


guus320:mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan