programma om datum van foto serie te veranderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

VolgensBartjes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
hoi,
wie weet er een programma om van een serie foto's de datum te veranderen, maar dat je van een foto de goede datum en tijd opgeef, en dat hij de anderen aan de hand daarvan goed zet? er zijn namelijk 3 series foto's van 3 camera's, maar slechts 1 camera was de tijd goed ingesteld. nu kan ik dus door naar de foto's te kijken en te vergelijken zien hoe laat de foto's zijn genomen uit de andere series, en moet dus de datum en tijd van de andere foto's goed gezet worden. weet iemand eden programma waarmee zo iets kan? volgens mij heb ik het namelijk wel eens gezien in de pcm / computer idee...
Bart

Hier een programma om de "laatst gewijzigd" datum van je foto's te wijzigen. Heb je het daar over?

James :)

het lukt mij niet te installeren, maar dit is toch bestand voor bestand aanpassen, of allemaal de zelfde datum/tijd? wat ik zoek is dat ik kan opgeven van een bestand wat de datum / tijd is, en dat hij de rest dan ook aanpast, maar dus wel met het verschil tussen dat bestand en het bestand waar ik de datum van opgeef. of dat je kan opgeven van, de datum en tijd moet bijv allemaal aangepast worden met plus 2 maanden , 4 dagen, en 2 uur.

bijv een bestand heeft 19-02-2002 4:04,
het volgende bestand heeft 19-02-2002 4:45,
en nog een 20-02-2002 0:30,

terwijl ik weet dat de eerste is genomen: 24-07-2006 om 17:04,
dan betekend dat dus dat de 2e dus de datum: 24-07-2006 17:45 moet krijgen, en de 3e: 25-07-2006 13:30.... en dat moet ik dus niet stuk voor stuk moeten opgeven, maar wil ik in een keer laten veranderen bij een hele reeks...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan