Window 200 pro nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

George48

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2006
Een stand alone PC met windows 2000pro blift in het scherm voor het aanmelden staan
hij vraagt dat om de grbruiker en het password nu heeft de grbruiker al diverse malen een foutief password ingegeven en nu blijft de pc hangen op dit scherm wat ik ook doe ik kom de pc niet meer in enkel in de bios bij het opstarten :confused: Ik weet niet meer wat ik moet doen om in de pc te komen :( .
ook opstarten van af de cd van wd2000 heeft niet het gewenste resultaat :mad: .
wie kan me helpen ?

Ik heb hetzelfde probleem gehad.

Wat ik ook deed ik kon er niet meer in.

Heb tenslotte de harde schijf uit de pC gehaald en in een andere PC bij aan gesloten.

Toen kon ik de schijf wel openen en heb alle gegevens die ik wilde hebben op de andere schijf over gezet.

Toen heb ik de schijf waar ik niet meer opkon maar geheel geformateerd en ben opnieuw begonnen.
Zo raak je geen gegevens kwijt dus.
:thumb:

Dat de PC blijft hangen na een foutieve aanmelding is normaal, dat hebben geloof ik alle NT-based systemen.

Wat bedoel je met dat je niet verder komt dan je bios? Wil Windows niet meer starten dan?

Dat de PC blijft hangen na een foutieve aanmelding is normaal, dat hebben geloof ik alle NT-based systemen.

Wat bedoel je met dat je niet verder komt dan je bios? Wil Windows niet meer starten dan?

hij start windows wel op maar blijft in het aan melding scherm hangen waar je je wachtwoord moet invullen .
hij herkent het wachtwoord niet meer en dus kan ik niet verder met opstarten en de files niet meer openen

Probeer eens op te starten in veilige modus en aan te melden administrator. Vandaaruit je wachtwoord aanpassen.

Probleem is inmiddels opgelost .
ben als administrator aangelogt en kom er zo in komen .
heb inmiddels de gelockte accound verwijderd.
bedankt voor de hulp.

met vriendelijk groeten ,,
George Krans

Okidokie!

Zet je de vraag nog even op opgelost :)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan