spel niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

a vande Berg

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2000
krijg volgende melding fout bij het decromprimeren van ondersteunings bestanden.

het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

deze melding komt als ik wil verwijderen via software.

het gaat om het spel Zoo Dokter.

kan het verder niet verwijderen.

maar kan het ook niet opnieuw instaleren.

wie weet goede raad?

bijvb dank a.vandeberg

Laatst bewerkt:
Tja, als het middels het softwarescherm de game niet te verwijderen is en je kunt het spel ook niet meer (her)installeren, dan heb je in ieder geval nog de volgende optie:

in de verkenner de map(pen) van het spel verwijderen en daarna in het register handmatig zoeken naar sleutels die "Zoo dokter" heten. Die sleutels vervolgens handmatig verwijderen.

weet jij waar

weet jij waar ik ongeveer moet zoeken in register pasje ?

ik vindt niks met zoek funktie in register

heb op zoo en op zoo dokter gezocht.

bijvb dank

Laatst bewerkt:
Dat zijn idd. de sleutels waarop ik ook zou zoeken, Zoo en dokter. Als er niets gevonden wordt, dan lekker de boel de boel laten. Die paar enkele sleutels zullen de pc niet vertragen.

'verwijderen spel

Om het spel te verwijderen, kun je gebruik maken van software als AddRemove4good. Installeer ook Ccleaner. Hiermee kun je registersleutels verwijderen die overbodig zijn geworden zodat een nieuwe installatie weer mogelijk is.

Nico

Installeer ook Ccleaner. Hiermee kun je registersleutels verwijderen die overbodig zijn geworden zodat een nieuwe installatie weer mogelijk is.

aanvulling op deze goede tip: Ccleaner vind je elders op deze site, gebruik de zoekopdracht. en via "tools"kun je software verwijderen, of overbodige registersleutels als je het via software verwijderen geprobeerd hebt (en er troep achterblijft wat herinstalleren tegen werkt)

gelukt

het is gelukt via c cleaner.

bedankt iedereen voor de hulp.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan