een aankoopadvies voor een budget videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter xtr8
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xtr8

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2006
G'day

ik ga dus waarschijnlijk een nieuwe videokaart halen... maar ik zit een beetje in die wereld en ik doe vaak pcs voor klanten maar dan ga ik met de craditcard van hun gwoon een pctje samenstellen naar hun wensen, duss(overbodige informatie)

maar ik wil dus een nieuwe graka maar welke moet ik nemen, ik heb niet egt veel te besteden (ben ook met me rijbewijs bezig dus)

ik wil ong 100 euris uitgeven, iets meer mag, iets minder is ook niet erg

hij moet iig wel een beetje op lanpartys meekomen dus hij moet unreal tournament, counterstrike, need for speed underground 2 en call of duty (1) een beetje redelijk spelen op een 21 inch monitor...

bvd

ik laat jullie kiezen

sorry ik vergeet erbij te melden dat het om agp moet gaan en die in de sticky zijn allemaal pci-e dus daar heb ik weinig aan, en ik zou graag jullie mening willen weten

xtr8 zei:
hij moet iig wel een beetje op lanpartys meekomen dus hij moet unreal tournament, counterstrike, need for speed underground 2 en call of duty (1) een beetje redelijk spelen op een 21 inch monitor...
Het hangt er ook een beetje vanaf wat voor systeem je hebt maar in dit geval denk ik dat de volgende modellen prima mee kunnen komen:

Club3D 7600GS
MSI NX7600GS-TD256
XFX GeForce 6800 Xtreme

Allemaal iets boven de €100,-
Een voorbeeld.

Het hangt er ook vanaf wat voor kaart je nu in je systeem hebt zitten of een upgrade het waard is, maar dat is je eigen keuze uiteraard.

Ik heb zelf van de week de XFX GeForce 6800 XTreme 256MB DDR3 (AGP. 2x DVI.TV-out) bij alternate op gehaald, ben er wel tevreden over. Kan alleen niet zeggen hoe deze kaart op een 21"inch presteert. Heb zelf een Dell 15" inch LCD, daar werkt ie prima op met games op 1024x768.

men setup is opgebouwd rond een amd 64b 2600+ dus dat is verder goed voor lan's

ik ben blij met de adviezen en ik ga er zker 1tje halen want deze is egt te traag

grz kevin :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan