Hallo, ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe laptop.
Nu heb ik de mogelijkheid om de volgende laptop te gaan kopen: Compaq Presario V4450EA
Ik wil met deze laptop kunnen films kijken, internetten, msn-en, games spelen (in kleine mate), muziek luisteren (ik heb al gelezen dat het geluid normaal is op deze laptop) en misschien nog starten met video bewerking.
Het volgende zit in de laptop:
De Compaq V4450EA heeft met z'n 1024 Mb een enorm intern geheugen, met z'n 100 Gb een reusachtige harde schijf en met z'n Intel Pentium M Processor 745A (1.8 GHZ) een onvoorstelbare snelheid. In alle opzichten een kanjer van een notebook!
Met o.a.:
Intel Pentium M Processor 745A (1.8 GHz)
breedbeeldscherm met High-Definition Brightview voor een extreem helder beeld
1024 Mb DDR2 intern geheugen (gedeeld)
Intel Video Media Accelerator 900 grafische kaart met 128 Mb gedeeld videogeheugen
100 Gb harde schijf
DVD+/-Rewriter Dual Layer
6-in-1 kaartlezer
56k high speed modem
draad en draadloze netwerkaansluiting (10/100 LAN ethernet geïntegreerd, Intel Pro/Wireless 2200 802.11b/g geïntegreerd wireless LAN)
Altec Lansing luidsprekers
touchpad met scroll, volume- en dempknop
4x USB 2.0
S-video tv-uitgang
FireWire aansluiting
1x VGA 15 pins
MS Windows XP Home
1 jaar Pickup&Return garantie
Uitgebreid softwarepakket:
Software - Productiviteit / Financiën
Microsoft® Works 8.0
Voorgeïnstalleerde software – omschrijving Microsoft® Internet Explorer 6.0; Microsoft® Outlook® Express; Adobe® Reader 6.0
Software – internet en on-line
Eenvoudige toegang tot Internet via de betere Internet service providers
Driversoftware voor optische drive
Sonic™ Digital MediaPlus: Sonic™ RecordNow, Sonic™ MyDVD, Sonic™ Easy Archive, Sonic™ Express Labeler; Microsoft® Windows® Media Player 10, Microsoft® MovieMaker; HP Photosmart Premier; DVD Play (van Cyberlink)
Inbegrepen software
Compaq Presario recoverypartitie (met mogelijkheid om systeem, applicaties en drivers apart terug te zetten); Optionele her-allocatie van de recoverypartitie; Tool voor het maken van recovery-cd/dvd; Symantec™ Norton Internet Security™ 2006 (60 dagen live update); hulp en ondersteuning
Op mijn oude pc heb ik (naar wat ik heb kunnen vinden):
Intel Pentium 2,8 GHZ
512 MB Ram geheugen
Ati Radeon 9200 video
80 GB harde schijf
4 USB 2.0
Card reader
Alleen de GHZ is meer in mijn oude pc .. wat zal ik hier van merken op de laptop? Op mijn oude pc kon ik ook DVD-Ram lezen .. zal dat op de laptop ook weer kunnen?
Hopelijk kan iemand mij vertellen of het een goed idee is om deze laptop aan te gaan schaffen, of eventueel een andere voorkeur?
Ik moet zowieso overstappen op een laptop, en deze leek me mooi voor de prijs van 780 euro.
Bedankt!
Nu heb ik de mogelijkheid om de volgende laptop te gaan kopen: Compaq Presario V4450EA
Ik wil met deze laptop kunnen films kijken, internetten, msn-en, games spelen (in kleine mate), muziek luisteren (ik heb al gelezen dat het geluid normaal is op deze laptop) en misschien nog starten met video bewerking.
Het volgende zit in de laptop:
De Compaq V4450EA heeft met z'n 1024 Mb een enorm intern geheugen, met z'n 100 Gb een reusachtige harde schijf en met z'n Intel Pentium M Processor 745A (1.8 GHZ) een onvoorstelbare snelheid. In alle opzichten een kanjer van een notebook!
Met o.a.:
Intel Pentium M Processor 745A (1.8 GHz)
breedbeeldscherm met High-Definition Brightview voor een extreem helder beeld
1024 Mb DDR2 intern geheugen (gedeeld)
Intel Video Media Accelerator 900 grafische kaart met 128 Mb gedeeld videogeheugen
100 Gb harde schijf
DVD+/-Rewriter Dual Layer
6-in-1 kaartlezer
56k high speed modem
draad en draadloze netwerkaansluiting (10/100 LAN ethernet geïntegreerd, Intel Pro/Wireless 2200 802.11b/g geïntegreerd wireless LAN)
Altec Lansing luidsprekers
touchpad met scroll, volume- en dempknop
4x USB 2.0
S-video tv-uitgang
FireWire aansluiting
1x VGA 15 pins
MS Windows XP Home
1 jaar Pickup&Return garantie
Uitgebreid softwarepakket:
Software - Productiviteit / Financiën
Microsoft® Works 8.0
Voorgeïnstalleerde software – omschrijving Microsoft® Internet Explorer 6.0; Microsoft® Outlook® Express; Adobe® Reader 6.0
Software – internet en on-line
Eenvoudige toegang tot Internet via de betere Internet service providers
Driversoftware voor optische drive
Sonic™ Digital MediaPlus: Sonic™ RecordNow, Sonic™ MyDVD, Sonic™ Easy Archive, Sonic™ Express Labeler; Microsoft® Windows® Media Player 10, Microsoft® MovieMaker; HP Photosmart Premier; DVD Play (van Cyberlink)
Inbegrepen software
Compaq Presario recoverypartitie (met mogelijkheid om systeem, applicaties en drivers apart terug te zetten); Optionele her-allocatie van de recoverypartitie; Tool voor het maken van recovery-cd/dvd; Symantec™ Norton Internet Security™ 2006 (60 dagen live update); hulp en ondersteuning
Op mijn oude pc heb ik (naar wat ik heb kunnen vinden):
Intel Pentium 2,8 GHZ
512 MB Ram geheugen
Ati Radeon 9200 video
80 GB harde schijf
4 USB 2.0
Card reader
Alleen de GHZ is meer in mijn oude pc .. wat zal ik hier van merken op de laptop? Op mijn oude pc kon ik ook DVD-Ram lezen .. zal dat op de laptop ook weer kunnen?
Hopelijk kan iemand mij vertellen of het een goed idee is om deze laptop aan te gaan schaffen, of eventueel een andere voorkeur?
Ik moet zowieso overstappen op een laptop, en deze leek me mooi voor de prijs van 780 euro.
Bedankt!