Hoi
Ik heb een formulier gemaakt van een database, in dit formuliertje heb ik een button gemaakt met printen daar hangt een rapport aan die met een query gestuurd wordt. hierin moet ik even het veld nummer melden en dan kan ik een rapport maken van een veldje.
in deze procedure moet ik steeds aangeven welk record nummer ik moet printen.
graag zou van uit het formulier direct willen printen zonder dat hij vraagt wat ik wil printen. ik sta namelijk al op de pagina welke ik geprint wil hebben. kan iemand mij helpen?
eigenlijk moet hij de record lezen waar ik in sta, en vervolgens bij het printen moet ik deze achter de printopdracht geven
Private Sub Knop42_Click()
On Error GoTo Err_Knop42_Click
Dim stDocName As String
stDocName = "Formulier"
DoCmd.OpenReport stDocName, acPreview,
Exit_Knop42_Click:
Exit Sub
Err_Knop42_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Knop42_Click
End Sub
Ik heb een formulier gemaakt van een database, in dit formuliertje heb ik een button gemaakt met printen daar hangt een rapport aan die met een query gestuurd wordt. hierin moet ik even het veld nummer melden en dan kan ik een rapport maken van een veldje.
in deze procedure moet ik steeds aangeven welk record nummer ik moet printen.
graag zou van uit het formulier direct willen printen zonder dat hij vraagt wat ik wil printen. ik sta namelijk al op de pagina welke ik geprint wil hebben. kan iemand mij helpen?
eigenlijk moet hij de record lezen waar ik in sta, en vervolgens bij het printen moet ik deze achter de printopdracht geven
Private Sub Knop42_Click()
On Error GoTo Err_Knop42_Click
Dim stDocName As String
stDocName = "Formulier"
DoCmd.OpenReport stDocName, acPreview,
Exit_Knop42_Click:
Exit Sub
Err_Knop42_Click:
MsgBox Err.Description
Resume Exit_Knop42_Click
End Sub