ActiveX-objecten ontbreken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hanan

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2005
op msn 7.5 werkt mijn spel niet.

ik krijg de volgende melding:

Voor fun & games zijn activeX-objecten vereist. Controleer of je activeX-objecten kunt installeren op deze computer en start het spelletje daarna opnieuw.

hoe kom ik aan die activeX-objecten?

en ik kan ook bij games, dan staat er elke keer dat het niet beschikbaar is en dat ik later opnieuw moet proberen. maar het lukt nooit. ik kan alleen maar , spelletjes accepteren die andere mij uitnodigen. :confused: ???

Ik heb inmiddels Windows Live Messenger geinstalleerd staan. Als je die ophaald bij Msn.nl is je probleem misschien opgelost?
Heb je Microsoft.NET Framework ook al op je PC staan? Want dat heb je voor Live Messenger wel nodig dacht ik.

Ik heb inmiddels Windows Live Messenger geinstalleerd staan. Als je die ophaald bij Msn.nl is je probleem misschien opgelost?
Heb je Microsoft.NET Framework ook al op je PC staan? Want dat heb je voor Live Messenger wel nodig dacht ik.

oke.. ik heb windows live messenger geinstalleerd. ik probeer wel een keertje of die spelletjes nu wel gaan werken.
Ja ik heb microsoft.net framework op me pc. ik heb gekeken bij software.

thnx :thumb:

ik krijg nog steeds de melding dat die activex-objecten ontbreken

mss moet ik die objecten installeren toch. maar waar kan ik dat downloaden dan ofz ?

gebruik je hitman pro ?
die doet soms gekken dingen met active x dat zulke probl. kan veroorzaken

zo ja: laat deze er eens overgaan,
http://www.hitmanpro.nl/iefix.exe
* downloaden en opslaan , bv op bureaublad
* als het gedownload is, iefix.exe dubbelklikken en de instructies volgen
* pc daarna heropstarten en eens opnieuw proberen, lukt het dan ?

succes :)

actieve x opjecten

hey hallo,
ik zit juist met het zelfde probleem
nu mijn vraagje
is het daarmee opgelost????

Als je de originele gedownloade installer nog hebt moet je die opstarten en kiezen voor [herstellen].

hoi..
ik heb het zelfde probleem ik kan geen spelletjes meer spellen terwijl ik het een paar weken geleden nog wel kan .. ik heb geen hitman pro ik heb wel lime wire maar dat had ik ook al toen ik nog wel spelletjes kon spelen..
ook heb ik geproberd om bij internet opties dat in te stellen maar het helpt niet,,
weten jullie wat ik nu moet doen
ik hoop snel geholpen te worden want nu kan ik geen spelletjes meer spelen :o

Groetjes Denise
p.s. IEDEREEN vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar :D

Zie hierboven, ik heb ook geen HitmanPro, maar het opnieuw installeren van de reeds geinstalleerde versie van MSN volstond om het probleem op te lossen.

Dat kan, heb je msn 7.5 en ook nog het installatiebestand dan kun je dat installatiebestand gewoon gebruiken, je kunt ook meteen over naar LiveMessenger.

ik heb al live messenger dus die meot ik verwijderen en dan weer opnieuw gaan downloaden..:eek: :(

verwijderen is niet nodig, gewoon het installatiebestand opstarten waarna je de optie [herstellen] zult tegenkomen. Die kies je waarna het probleem opgelost moet zijn (was bij mij tenminste wel het geval).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan