WoW lag ineens als een gek

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudjuh

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2004
hallo luitjes ,
ik speel WoW.
nou het volgende ,ik heb een nieuwe videokaart een Ati daarvoor een g-force nooit geen problemen mee gehad btw.
maar voor de kenners ,op de plek van nefarian (lair) geeft hij altijd een foutmelding :
Vpc recover heeft de grafische versneller opnieuw ingesteld .
nou sinds 2 dagen begint hij ook te laggen als een gek ,na 6 uur 7 uur als er bijv veel mensen online zijn en komen .
wat kan het probleem zijn ?:confused:

Heb je ook lag bij andere games ?
En is het alleen als veel mensen online komen ?

Lag word veroorzaakt door je inet verbinding zelf. ik citeer "ik heb een nieuwe videokaart een Ati daarvoor een g-force nooit geen problemen mee gehad btw."

Wat was je vorige vid kaart en welke heb je nu ?
Misschien als je nog geen drivers installed heb misschien drivers installeren ? of als je nieuwe hebt misschien een driver terug ?. Scan ook es op malware-/spyware

Greetz. GM

Gewoon stoppen met wow:p

nee even serieus, heb je voordat je dieg eforce kaart eruit haalde de drivers eraf gegooid? En heb je toen je die ati kaart erin deed de bij geleverde drivers geinstalleerd of nieuwe gedownload, iig drivers geinstalleerd? :p

Het kan zijn dat als je die nvidia drivers er niet hebt afgegooid dat je te maken hebt met een driver probleem

Lag word veroorzaakt door je inet verbinding zelf.

Nooit gehoord van Screenlag ? Wordt nogal eens verward hoor. Slechte prestatie van videokaart en dan in je verbinding zoeken naar een LAG-probleem, wat veroorzaakt wordt door je Videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan