Afsluiten van pc zonder vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neotrax

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2006
Ik heb een paar vragen hieronder geschreven dat ik xp opnieuw wou gaan instaleren, dit heb ik gedaan, nu heb ik een probleem gevonden en weet niet zo goed waar dat aan kan liggen:
als ik mijn pc opstart heb ik vaak (niet altijd) dat ongeveer naar een half uur de pc ermee uit****** soms gaat hij uit soms start hij opnieuw op ( ik heb een acer, bij opstarten gaat de koeler erg hard loeien ) iedereen die een acer heeft kent dit natuurlijk, dit geluid blijft hij voortzetten en start windows niet meer op, hij blijft maar koelen en koelen, kan het zijn dat mijn kast vanbinnen te warm word en kan ik dat verhelpen door de kast los te maken en bv het even schoon te maken?
of is er een andere oplossing...

Ofwel ga je tijdens het opstarten direct naar de bios van je pc ( del indrukken bij het opstarten ) en kijk je daar naar de temperaturen van je onderdelen . zou zo rond de 45 graden moeten zijn . Daar staan meestal ook de temperaturen bij waarop de computer afslaat . Je kunt ook een prog zoals speedfan ( http://www.download.com/SpeedFan/3000-2094_4-10540297.html?tag=lst-0-2 )afhalen waarbij je de temperaturen ziet van al je onderdelen .

Zie je toevallig nog een blauw scherm voorbij flitsen met een foutmelding?

nou ik zag geen blauw scherm, maar nu als ik de pc aanzet, blijft hij loeien en start niks op, alleen maar koelen, koelen, koelen,
ook kom ik de bios niet in! :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan