Engelse versie Office 2003 ombouwen naar NL versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

G.I. Jane

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2004
Ik heb al geprobeerd om via Start, Alle programma's en dan Microsoft Office Language Settings op Dutch te zetten om het Office pakket in het NL te krijgen. Maar alleen Postvak In ed is nu NL, maar niet de menu's in Outlook en bv Word. Ook kan ik niet de nieuwe NL spellingcontrole downloaden en installeren, omdat ik een Engelse versie heb. Is er een mogelijkheid om deze Office versie geheel naar het NL te krijgen? (Windows XP is ook een NL versie)

Groeten van Jane

Nee... dat is niet mogelijk...

Bill heeft dat nu eenmaal zo geregeld.... zodat hij op elke markt met een aangepaste prijsstelling kan opereren.. [voorbeeld: Office 2003 in de VS $ 73,16 [€ 58], in NL vanaf € 143]

OK dat is duidelijk, Engelse versie dus. Misschien heeft mijn man's werk een Office 2003 NL versie, want op mijn werk hebben we alleen Engels :( (en we zijn notabene een echt Hollands bedrijf).

Maar nog een vraagje wat is die MUI versie dan? Betaal je dan voor een meertalige versie of zoiets?

Groeten Jane

Jawel daar betaal je [vanzelfsprekend] ook voor... en dat zet alleen het user interface in de gewenste taal [de rest blijft Engels]... wil je ook dat gramatica en spelling erbij zit dan moet je ook nog eens de "Proofing Tools" in de gewenste taal aanschaffen.... Hoe dacht je dat Bill anders dat bootje van hem in de vaart kon houden???

De boot van Bill:

Bijlagen

• 19748439.Copenhagen_Gatesboat.jpg
    19748439.Copenhagen_Gatesboat.jpg
    43,6 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt:
En Bill maar zeggen ik wou dat ik niet zo beroemd was, ahum. Maar veel geld hebben is wel lekker. Big Bills dus, om in Tele 2 termen te spreken.

Gr. Jane

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan