Happyhippie
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 aug 2004
Telkens ik met mijn Lite-On DVD writer wil schrijven met éénder welk proggie,nu juist met Nero,daarvoor met Roxio gaat alles goed tot na enige minuten en XP volledig afsluit en terug opstart met de vermelding ....hersteld van een ernstige fout.....enfin jullie kennen dat wel.
Ik heb hier een screenshot van bijgevoegd.
De DVD writer heeft vroeger eigenlijk nooit problemen gemaakt,of kan het zijn dat als m'n CPU (AMD Athlon Thunderbird) bij 51C° zit en dan nog gaat branden dat dan alles té warm wordt en deze afsluit ?
Is maar een gedacht hoor,HD's hadden 45 en 47 C° op dat moment,dit alles na een nachtje doorwerken met de Pc.
Wordt iemand wijs uit deze foutmelding
Groet
Eric
Aangepast:
Heb zopas wat foto's gebrand op CD met m'n andere Lite-On CD writer en dat lukte zonder problemen,dus waarschijnlijk dan toch iets met de DvD writer zelf ipv. de temperaturen ?
Ik heb hier een screenshot van bijgevoegd.
De DVD writer heeft vroeger eigenlijk nooit problemen gemaakt,of kan het zijn dat als m'n CPU (AMD Athlon Thunderbird) bij 51C° zit en dan nog gaat branden dat dan alles té warm wordt en deze afsluit ?
Is maar een gedacht hoor,HD's hadden 45 en 47 C° op dat moment,dit alles na een nachtje doorwerken met de Pc.
Wordt iemand wijs uit deze foutmelding
Groet
Eric
Aangepast:
Heb zopas wat foto's gebrand op CD met m'n andere Lite-On CD writer en dat lukte zonder problemen,dus waarschijnlijk dan toch iets met de DvD writer zelf ipv. de temperaturen ?
Bijlagen
Laatst bewerkt: