Mini SD crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefaan87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2006
Hallo..
Ik heb paar dagen geleden een mini sd kaart (1GB) gekocht van Sandisk.
gister avond wou ik nieuwe mp3's dr op zetten maar toen gaf hij opeens Parameter is Incorrect aan.. wat houd dat in? ik heb hem ook al proberen te formateren maar dan geeft windows aan dat het formateren niet gelukt is.. iemand enig idee?

Mvg. Stefan

Er kan inderdaad iets mis zijn met dat kaartje.
Ik zou het volgende doen:
Terug naar degene bij wie ik het gekocht heb, en ter plekke laten controleren of het ding bij hun in twee pc's wél goed werkt.
Simpel te controleren, want er moeten 'gewoon' via de verkenner bestanden naartoe worden gekopieerd of verplaatst.

Hallo..
Ik heb paar dagen geleden een mini sd kaart (1GB) gekocht van Sandisk.
gister avond wou ik nieuwe mp3's dr op zetten maar toen gaf hij opeens Parameter is Incorrect aan.. wat houd dat in? ik heb hem ook al proberen te formateren maar dan geeft windows aan dat het formateren niet gelukt is.. iemand enig idee?

Mvg. Stefan

Ik ga ervan uit dat je het kaartje gebruikt voor bijv. een mobiele telefoon of zo? Beter is om dan het kaartje niet te formatteren in je pc, maar in het apparaat waar je het gebruikt. Probeer dat nog eens. Als dat ook fout gaat, dan inderdaad terug naar de winkel ermee!

had hem eerst in deze computer geformateerd.
Heb hem net in m'n telefoon geprobeerd te formateren maar dan loopt me telefoon vast.. ga morgen wel terug naar de winkel

tog hartstikke bedankt!! mgv Stefan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan