SoulShot
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 sep 2006
Ik heb juist het 32 of 64 bit onderwerp gelezen, en heb erin begrepen dat je de versie moet downloade zoals je procesoor is.. maar hoe weet je hoe je processor is? ik ben nu die 64bit aant downloaden, hopelijk ben ik niet fout bezig =/ mijn moederbord is asus a7nbx, als dat jullie helpt het te achterhalen ..
en dan nog een vraagje, ik heb geen dvd brander, maar wel een externe harde schijf van 250gigabytes kan ik vista ook via daar installeren? + dan nog een laatste vraagje je moet vista toch via een partitie installeren, kan ik een partie maken zonder te formatteren? Er is zon programma partition magic, maar is er zo iets in die aard dat gratis is misschien?
Want heel mijn harde schijf is 1 partiitie windows xp..
Kzou blij zijn als jullie me er wat kunnnen uithelpen
en dan nog een vraagje, ik heb geen dvd brander, maar wel een externe harde schijf van 250gigabytes kan ik vista ook via daar installeren? + dan nog een laatste vraagje je moet vista toch via een partitie installeren, kan ik een partie maken zonder te formatteren? Er is zon programma partition magic, maar is er zo iets in die aard dat gratis is misschien?
Want heel mijn harde schijf is 1 partiitie windows xp..
Kzou blij zijn als jullie me er wat kunnnen uithelpen

Laatst bewerkt: