Windows XP vastloper tijdens surfen en/of bekijken/beluisteren streaming media

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik weet niet wat het is maar krijg de laatste tijd steeds vaker vastlopers van mijn PC. Eerst was het alleen tijdens het af en toe bekijken en beluisteren van streaming media. Maar vanmiddag zat ik gewoon te surfen en bij het inladen van een pagina 'bevroor' mijn computer ineens dus er zat niets anders op dan mijn PC handmatig weer op te starten. Ik heb van alles al geprobeerd, een hijacklog geplaatst op het daarvoor bestemde forum maar daar kwamen ze er ook niet uit. CCleaner er al op los gelaten maar de vastlopers blijven terug komen. Ook regcleaner gebruikt maar ook dat mag niet helpen.
Wat kan er mis zijn? En wie kan me helpen? Alvast dank.
 
probeer eens een herstelpunt van voor de problemen terug te zetten.
 
Hallo !

Temperaturen gecontroleerd met Everest of in het BIOS ?

Laatste drivers van je videokaart geinstalleerd ?

Greetz,

Harry.
 
Hallo !

Temperaturen gecontroleerd met Everest of in het BIOS ?

Laatste drivers van je videokaart geinstalleerd ?

Greetz,

Harry.

Dit is de laatste versie van mijn videokaart als ik het goed heb. Mocht je een recentere kunnen vinden hoor ik het graag: WXP_R128_6_13_3279.exe
Windows XP Display Driver for ATI RAGE 128 / RAGE128 PRO

Waar en hoe kan ik de temperatuur in Everest en in Bios?
 
deze ga ik op slot gooien.
dezelfde vragen bij Nucia stellen plus een hijacklog en dan ook nogmaals dezefde vraag hier stellen is niet netjes.
wij willen allemaal helpen maar om nu alle fora af te lopen is weliets te veel van het goede.
je hebt hier deze vraag ook al verschillende keren geplaatst en ook dat mag niet.
Lees de huisregels er maar eens op na.

Mocht je het met deze beslissing niet eens zijn dan kun je een klacht tegen mij indienen bij...
klachten@helpmij.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan