KB898461 update lukt ni.......

Status
Niet open voor verdere reacties.

lieve marokkaan

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
hallo

ik probeer de gevonden update KB898461 te installeren maar het wilt me maar niet lukken..ik heb van alles geprobeerd...zelfs microsoft online om advies gevraagd...ook niet gelukt.....ik heb ook een legale versie van home edition....is ook geactiveerd...probleem deed zich de eerste dag al voor toen ik home edition heb laten installeren door een erkende winkel....ik weet het absoluut ni meer...wie kan me helpen?

gr lieve marokkaan

probleem met KB898461

hoi micheal

nee lukt ook niet....dit is een raadsel voor me....niet te geloven....had ik trouwens ook al geprobeerd..... toch bedankt....weet iemand mss een ander oplossing?
gr

Welkom bij Helmpij.nl,

Je kan natuurlijk die erkende winkel eens aan de jas trekken.....

Heb je ook geprobeerd het in veilige modus te installeren? Lukt het downloaden wel, maar het installeren niet?

hoi mumzel....
tuurlijk heb ik dat gedaan...ik kreeg als als antwoord dat het aan mij lag en dat software geen garantie heeft....vond ik ook vreemd.....veilige modus ook al geprobeerd zonder resultaat...ik heb de update op automatisch staan en krijg telkens weer een melding dat hij de update(KB898461)gevonden heeft.maar zodra ik het probeer te installeren,mislukt de installatie......downloaden lukt ook.maar installatie ni.

en is dat alleen bij die update? of doet niets het?

krijg je trouwens een of andere melding als je die update wil installen?

Laatst bewerkt:
Bij mijn weten is daar allang weer een andere Update voor geweest,Weet alleen niet meer welke.

Wat je nog wel kan doen is het volgende: Automatische Updats Downloaden maar ik bepaal wanneer installeren ,dat instellen,dan als je de Updat binnen hebt ,naar Geavanceerdt en aanvinken dat je er geen melding meer van wilt hebben.

Krijg je dat gezuur niet meer

ik heb de laatste tijd geen gevonden updates gekregen..alleen KB898461....al zeker een maand......

ok ik het nu doen.....maar een vraagje......het is bedoeling dat ik KB898461 moet installeren........

Zitten SP1 en/of SP2 wel bij deze nieuwe installatie? [vereiste om KB898461 te kunnen installeren]

"Het probleem is al opgelost. De oplossing lag in een QFECheck analyse van de
al geinstalleerde updates. Na het deinstalleren van Windows Installer 3.1 kon
de betreffende update gewoon geinstalleerd worden, en daarna kon MSI3.1 ook
teruggezet worden."

bron: meetholland.com

Laatst bewerkt:
nou wtf, het lukt mij echt neit hoor, kheb alles al gedaan, handmatig eehm, die patshes downloaden enzo, wat meot ik nou doen! :shocked:

ik vind het nue cht neit meer leuk, ik loop er nu ook al 2 weken mee:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan