Welke Drivers downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.vanmerkom

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2006
Berichten
59
hey,
ik zit al een tijdje met deze vraag : Welke drivers moet k downloaden voor mijn Asus A9250 Gamer Edition(Graphics by ATI)?? kan iemand mijn vraag beantwoorden??

Alvast bedankt
J.vanmerkom
 

als ik de de setup draai dan krijg ik een ''INF Fout'' en daarna zegt hij "" Setup kon de instalatie niet voltooien, probeer de weergave adapter in te stellen met een standaard VGA-struuprogramma alvorens Setup uit te voeren''
en dat betekent allemaal??( op dit gebied weet ik helemaal niks dus zal nog wel veel vragen)
 
Laatst bewerkt:
als ik de de setup draai dan krijg ik een ''INF Fout'' en daarna zegt hij "" Setup kon de instalatie niet voltooien, probeer de weergave adapter in te stellen met een standaard VGA-struuprogramma alvorens Setup uit te voeren''
en dat betekent allemaal??( op dit gebied weet ik helemaal niks dus zal nog wel veel vragen)

Is directe link,en uitgepakt naar aangemaakte Dir?

Bij mij werkt het wel hoor

Ander zelf even er naar toe
http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us


en welke moet ik dan nemen??
 
Je gaat rechts naar het keuze menu,en daar selecteer U wat U nodig hebt ,zo komt U vanzelf bij de Kaart
 
oke en installeerd de setup dan gelijk alles of moet ik nog dingen downloaden ofzo iets??
 
weer een probleem de setup wil niet veder gaan met installeren als hij catalyst control center aan het installeren is. en ik heb al weleens catalyst control center gedownload van de ATI site die staat op pc moet ik nu alles wat van ATI is van mijn pc afgooien en dan pas die driver installeren??
 
Of eerst DriverCleaner gebruiken, en eventueel de Omega drivers, heb je dat vervelende Ati controlcenter niet, kun je alles netjes instellen bij de eigenschappen van beeldscherm, dat @BANDIT123 je daar niet hebt op gewezen.:evil:
 
Zo net WAKKER :p

Lees topic is door.drivecleaner al gegeven hoor:evil:

En heb een Pestbui 0-4
 
Of eerst DriverCleaner gebruiken, en eventueel de Omega drivers, heb je dat vervelende Ati controlcenter niet, kun je alles netjes instellen bij de eigenschappen van beeldscherm, dat @BANDIT123 je daar niet hebt op gewezen.:evil:

wow wat zijn omega drivers dan?? dat Drivercleaner heb al ja maar ik had toen @BANDIT123 zie van die driver moet je installeren had ik dat gedaan maar de setup werkte niet omdat er nog een oude driver of iets nog op stond, de setup bleef hangen bij Catalyst control center toen heb ik de setup afgesloten en dat Drivercleaner gedraait, pc opnieuw opgestart en weer op nieuw geprobeert toen bleeft hij weer hangen bij het zelfde punt, bij toe val kwam ik lang de instaltie folder en zag dat Catalyst control center op mijn pc zat geinstalleert maar de setup gaat niet veder met installeren.
ik heb in het verleden wel drivers (tenminst ik dacht dat het drivers waren)en dingen gedownload van de ATI site en geinstalleert, ik vroeg toen aan @BANDIT123 van moeten al de ATI programmas/dingen/driver er af? BANDIT zei ja en dat ben ik dus nu aan het doen.
 
Dat was wat extra zout :evil: , ben zelf een fan van GOED voetbal.:rolleyes:

Feyenoord is een gezellig club en Ajax een club waar het alleen maar om winnen gaat;) :p

maar even terug naar het topic
alles wat met ATI drivers te maken heeft is nu weg mijn pc nu de driver installeren??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan