Contactpersoon toevoegen lukt niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

spock1973

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 okt 2006
Berichten
1
Ik heb een contactpersoon toegevoegd, maar op me pc zie ik degene op offline blijve staan en op me laptop zie ik degene wel online staan. Als ik op toevoegen deze contactpersoon klik blijft degene offlime staan op me pc en blijft er staan "Klik hier als je hem of haar nu wilt toevoegen". En degene ziet mij wel online staan...
Wie helpt mij met dit probleem?:confused:
 
ja ik heb hier ook last van en je kan klikken wat je wil maar hij doet niks.
iemand??
 
Meld je je wel op beide computers met 't zelfde inlognaam/email-adres? Kan me voorstellen, dat je een andere (oudere) inlognaam/email-adres op de oudere computer hebt laten staan. Dan ben je niet te zien voor de ander, met je nieuwe e-mail-adres/inlognaam, die je niet heeft goedgekeurd..

Anders denk ik, dat je het ingevoerde e-mail-adres van de ander onjuist hebt ingevoerd, waar je die persoon niet online krijgt. Ook dan blijft iemand voor eeuwig offline. Maar dat wordt meestal gewoon automatisch overgenomen, zodra je je ergens anders inlogt. Dus dat zal het wel niet zijn.

Hopelijk had je hier wat aan...
 
nee helaas is dit niet het geval want heb namelijk al wel naar het zelfde email kunnen msnen. zij kan mij wel online en offline zien alleen ik haar alleen offline en dan staat er in het gespreksvenster ............@hotmail.com is niet in je contactpersonenlijst opgenomen. Klik hier als je hem of haar nu wilt toevoegen. en wanneer je daarop klikt doet hij niks.
via een webbased messenger nergens last van maar met live messenger dus wel :S
 
Er is misschien nog wel iets om te proberen: Log in met de Windows Messenger:
Start -> Uitvoeren -> msmsgs.exe

En exporteer van daaruit de contacpersonen (Bestand -> Contactpersonenlijst opslaan). Importeer die lijst daarna in Live messenger.

Ik geef het toe: Het is een gok, maar misschien helpt het wat.

Tijs.
 
kheb het geprobeerd en hij zei wel dat hij een contactpersoon wou toevoegen dus heb ok geklikt maar dat heeft niet mogen werken :confused:
 
Heb je al die contact-persoon eens verwijderd (alsof je even niets meer van haar wilt weten), ook bij je opties/privacy gegevens eventueel haar gegevens gewist en daarna weer opnieuw toegevoegd? Misschien wist dat de storing/instellingsfout??
 
nee dat doet het ook niet ik ben nu terug gegaan van live messenger naar 7.5 en daar heb ik nergens problemen mee. dus ik hou het gewoon maar op deze versie.
 
Oóóhhh... Een oudere versie werkt wel, maar alleen 8.0 niet. Wellicht heeft zij een oude versie, die niet werkt op V8.0 van jou, of het is gewoon een stomme bug (programeerfout) van Microsoft in V8.0. Dan zou ik inderdaad wachten, tot versie 8.1 er is, ofzo. Hopelijk is het dan wel opgelost.

Sterkte! :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan