Hoe sla ik filmpjes op van Youtube?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Hallo,

Wie weet hoe ik filmpjes van Youtube kan opslaan als WMV of MPG ofzo dat ik ze zeg maar gewoon op me computer heb staan en dat ik ze via Windows Media Player kan afspelen. Wie weet hoe ik dat moet doen?
 
Ja maar het zou toch op een of andere manier kunnen! of niet?



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee maar misschien kan het met een of andere programma? dat je videos van sites kan af rippen? zou dat misschien kunenn?



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat er wel even bijgezegt moet worden is dat op zo goed als alle filmpjes auteursrechten zitten. Het is dus illegaal om deze filmpjes te downloaden.
 
Volgens mij mag het wel, want de meeste filmpjes zijn van individuele gebruikers,waarvan copyright rechten niet officieel zijn vastgelegd. Vandaar dus de volgende link om deze filpjes te kunnen dl. let wel: in flv, je moet ze dus nog converteren!

http://javimoya.com/blog/youtube_en.php

Bovendien houdt Copyright volgens mij vooral in dat je het niet mag verspreiden...

Mocht ik het mishebben wbt copyright laat me het dan weten:):thumb:
 
Laatst bewerkt:
Tja, volgens mij is het gewoon "hartstikke" legaal ... maar goed we zullen het wel horen van de moderator:p :cool: :)
 
Randy,

Als je slim bent ga je naar de site die ik je gaf. Daar kopieer je de youtube link en klikt in het vakje naast de adresbalk youtube aan. Vervolgens klik je op download, save link as (als extencie flv typen!) en klaar:)
 
Oke ik heb FLV player ook gedownload maar nu ga ik een filmpje downloaden maar dan kan probeer ik het als flv. bestand op te slaan maar dat lukt niet er staat alleen -document en Alle Bestanden.. Wat moet ik nu doen?



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Je moet het gewoon op document laten staan, maar je moet achter de filenaam .flv typen.

:thumb:
 
een dl vanaf youtube kun je alleen opslaan als flv. Dus je zult ze moeten converteren. Op de site die ik je gaf staan links naar converters:thumb:
 
een dl vanaf youtube kun je alleen opslaan als flv. Dus je zult ze moeten converteren. Op de site die ik je gaf staan links naar converters:thumb:

Oke ik heb Replay Converter gedownload maar toen ik een filmpje ging opslaan in WMV bestand toen speelde die hem maar af met 1:30 minuten terwijl dat filmpje veel langer hoort te zijn! en dat heb ik met meerdere filmpjes geprobeert hij blijft maar afspelen met 1:30 minuten! :confused: kunt u mij helpen?
 
:confused: Geen idee, nadat ik Riva had gedl, open ik het programma gewoon en converteer de flv. video. In de map dat ik dan als doel heb aangegeven staat dan de hele film.

Misschien moet je eens in die map kijken (waar je de geconverteerde file hebt staan) opv de preview,

succes.
 
:confused: Geen idee, nadat ik Riva had gedl, open ik het programma gewoon en converteer de flv. video. In de map dat ik dan als doel heb aangegeven staat dan de hele film.

Misschien moet je eens in die map kijken (waar je de geconverteerde file hebt staan) opv de preview,

succes.

Ja ik heb de preview al bekeken en hij speelt maar 33 seconden af:S kan u misschien even precies zoeken welke download u heeft gedownload van Riva?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan