Windows mediacenter aansluiten op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stephan101

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
hallo,

Ik heb een nieuwe pc gekocht met wmc. nu wil ik graag het pc beeld op mijn tv hebben.
hierbij heb ik een tweetal problemen:
de monitor bij mijn pc is een 19" breedbeeld en mijn tv is een grootbeeld als ik via mijn videokaart (nVidia Geforce 7500 LE) het beeld kloon naar de tv heb ik daar beeld, alleen is het maar de helft van het beeld op mijn pc.
Bij het kijken van films heb ik dit opgelost door het secudaire beeldscherm in te stellen als volledige beeldweergave bij video.

Maar nadat ik dit zo ingesteld heb en mediacenter opstart in volledig scherm krijg ik op mijn pc een totaal zwart beeld en het beeld op mijn tv begint te flikkeren (zwart). als ik het volledig scherm afsluit krijg ik op zowel mijn pc als op de tv het bureaublad weer terug en wordt medicenter op beiden goed weergegeven.

Mijn vraag of ik de instellingen zo kan wijzigen dat hij het beeld op beide monitoren goed weergeeft en hoe ook het mediacenter op beide schermen goed wordt weergegeven?

Alvast bedankt

Je zal in de beeldscherm eigenschappen voor je TV de resolutie moeten veranderen. (de normale beeldbuis tv's zijn maar 640*480 of 800*600, je Beeldscherm van de computer staat waarschijnlijk op 1024*768 of 1280*1024)

Daar hoef je geen 3 topics over te openen, hoor.:confused:

Heb je wel de MCE drivers van nVidia?
De overlay functie gebruiken, zou moeten werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan