scarface opstart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanexxx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
heb net scarface gekocht voor op de pc heb heb goed geinstaleerd.
en dan wil ik hem spelen dan krijg ik de melding:

"Sorry, but license date has expired.
Please contact the software provider to update the software or extend the license

wat moet ik nu doen snap het allemaal niet wie wil en kan mij helpen wat moet ik doen weet iemand een oplossing

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is toevallig niet een Demo versie?

Terug er mee en een voledige nemen

Hetzelfde probleem

Het is toevallig niet een Demo versie?

Terug er mee en een voledige nemen

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een volledige versie, zat nog in het folie nota bene. Wat te doen????? Hij heeft het wel gewoon gedaan! Zelfs alles gewist en opnieuw geinstalleerd, register gecleand en toch hetzelfde probleem...

Zou best eens een fabieks fout kunnen zijn met de verpakking.

Waarschijnlijk is dat bestandje een nocd-patch en het is niet toegestaan een link naar deze te geven, vandaar dat ik de link heb aangepast.

nee het was geen nocd patch had dezelfde link gekregen en een buurjongen en die heeft hm van internet maar vroeg ie dus mooi om de cd.

Hoi mensen,

Kan iemand mij vertellen waar je precies het exe bestandje kan vinden op die site van
http://www.securom.com, kan em namelijk nie vinden :( Ik heb het spel al bijna een week, steeds opnieuw geinstalleerd met de hoop dat ie het dan wel doet, maarre het beint frusterend te worden :mad:

Alvast bedankt !!!!

Hoi mensen,

Kan iemand mij vertellen waar je precies het exe bestandje kan vinden op die site van
http://www.securom.com, kan em namelijk nie vinden :( Ik heb het spel al bijna een week, steeds opnieuw geinstalleerd met de hoop dat ie het dan wel doet, maarre het beint frusterend te worden :mad:

Alvast bedankt !!!!

als je die link klikt download je de nieuwe .exe. geen no cd patch gewoon een nieuwe .exe van sierra. Die kopieer je naar je scarfacemap. Hij vraagt of ie em moet overschrijven en dan klik je gewoon ja. makkie hoor.
De oude snelkoppeling op je bureaublad gooi je weg, cd erin en via autorun starten

Hallo.
ik heb scarface vandaag gekocht.
en na het instaleren krijg ik altijd de melding:
SORRY, BUT LICENSE DATE HAS EXPIRED.
PLEASE CONTACT THE SOFTWARE PROVIDER TO UPDATE THE SOFTWARE
OR EXPEND THE LICENSE.
Ik heb het spel al op 3 verschillende pc geprobeerd maar steeds de zelfde melding
krijg ik.
Wat moet ik daar aan doen.????
Please help.

doei

Bedankt voor de link.

maar als ik scarface heb uitgepakt en dan op het nieuwe icoontje klik
van scarface krijg ik weer een andere foutmelding en die is:
Deze toepassing kan niet worden gestart omdat binkw32.dll niet kan worden gevonden.
Het opnieuw instaleren van deze toepassing kan dit probleem oplossen.
Wat moet ik dan nu doen?
Please help.

groetjes

update

hallo

dat brobleem had k ook tot dat k de game gin update toen was het goed toen kon k spele

als jullie de update program wille hebbe mail je maar of voeg je me maar ff toe op msn

eespike20@hotmail.com

mvg

heb net scarface gekocht voor op de pc heb heb goed geinstaleerd.
en dan wil ik hem spelen dan krijg ik de melding:

"Sorry, but license date has expired.
Please contact the software provider to update the software or extend the license

wat moet ik nu doen snap het allemaal niet wie wil en kan mij helpen wat moet ik doen weet iemand een oplossing

heb ook hetzelfde probleem,
als ik scarface opstart krijg ik dit: Sorry, but license date has expired.
Please contact the software provider to update the software or extend the license.
wat moet ik doen???

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
heb ook hetzelfde probleem,
als ik scarface opstart krijg ik dit: Sorry, but license date has expired.
Please contact the software provider to update the software or extend the license.
wat moet ik doen???

alvast bedankt!

je moet ff naar http://www.securom.com / support / customers / v...33/Scarface.zip (zonders spatie tussen de /)
save in je scarface map.... (nieuw exe bestandje) en hij werkt weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan