Wie weet een goede AGP videokaart, die voldoende heeft aan 380Watt voeding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie 15

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
ik ben vanplan een agp kaart 6600gt videokaart te kopen

maar hoeveel stroom verbruik dat ding?

ik hep een hp pavilion t390 .....380w voeding

ga ik het redden???

Staan er geen voedings eisen bij de videokaart?
Ik heb zelf de 6800Xtreme, daar zijn wordt minimaal een 500Watt voeding voor gevraagd.

Helaas niet, als je mazzel hebt staat het bij een winkel vermeld bij de specificaties. Ik heb even gezocht, maar kon het niet vinden.:(

Helaas niet, als je mazzel hebt staat het bij een winkel vermeld bij de specificaties. Ik heb even gezocht, maar kon het niet vinden.:(

ook bedankt kun je meteen die vraag veranderen naar : ik wil meschien de ati x1600 pro kopen
weet iemand of die een beetje goed is en of mijn voeding van 380w dat aan kan??

of weet jij meschien of dat een beetje een goede kaart is
die niet zoveel stroom verbruikt

De meeste goede videokaarten zullen ook aardig wat stroom vragen.

Ik zal een algemene titel voor je maken, waarschijnlijk ga je straks weer over een andere videokaart beginnen.:)

Laatst bewerkt:
De meeste goede videokaarten zullen ook aardig wat stroom vragen.

Ik zal een algemene titel voor je maken, waarschijnlijk ga je straks weer over een andere videokaart beginnen.:)

oke bedankt he :thumb: ik hoop op veel reacties
als je nog een goeie weet voor me geef dan ff een seintje

Graag gedaan.

als je nog een goeie weet voor me geef dan ff een seintje
Die ik zelf gebruik, maar ook die vraagt te veel voor jou voeding. Daarbij heb ik hem nog wat aangepast(snelheid), dus zal ie nog meer stroom vragen.:confused:

Ik moet wel zeggen, je hebt 380Watt voedingen en je hebt 380Watt voedingen. Een A-merk voeding kan leveren wat er aangegeven wordt. Een B-merk voeding meestal niet, als het nodig is.

Laatst bewerkt:
Die ik zelf gebruik, maar ook die vraagt te veel voor jou voeding. Daarbij heb ik hem nog wat aangepast(snelheid), dus zal ie nog meer stroom vragen.:confused:

Ik moet wel zeggen, je hebt 380Watt voedingen en je hebt 380Watt voedingen. Een A-merk voeding kan leveren wat er aangegeven wordt. Een B-merk voeding meestal niet, als het nodig is.

kan je de titel ff veranderen voor me in plaats van gezocht: wie weet een goede..........

hierzo zelfs een veel betere kaart dan die n vidia extreme voor maar 145 euro
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=JAGS5I&showTechData=true

Ik ben van plan deze te kopen in de toekomst voor mijn andere pc.

ik heb zelf nu ook een nvidia 6800 extreme ik ben er heel tevreden over.

maar ik denk dat die ati een stukken beter is velen male sneller 1300 MHZ geheugen en 450 chip snelheid ik raad je die aan.

maar ik wil niet zo veel geld uit geven! ongeveer 90 euro so iets maar kan die nvidia 6800 extreme ook in mijn pc???? (ik heb een hp pavilion t390)

ik denk van wel maar je voeding is een probleem ! 380 wat.

die n vidia geforce 6800 extreme is echt waar een hele goede videokaart hij werkt bij mij nu ook op andere perfomances ik heb m een flink stuk opgevoerd ;) de geheugen snelheid naar 1200MHZ en de Chip snelheid naar 476 :thumb: HIJ DOET T UITSTEKEND

maar ik denk dat het wel in je pc past denk ik.

ik denk van wel maar je voeding is een probleem ! 380 wat.

die n vidia geforce 6800 extreme is echt waar een hele goede videokaart hij werkt bij mij nu ook op andere perfomances ik heb m een flink stuk opgevoerd ;) de geheugen snelheid naar 1200MHZ en de Chip snelheid naar 476 :thumb: HIJ DOET T UITSTEKEND

maar ik denk dat het wel in je pc past denk ik.

hep[ je een site voor die nvidia 6800 extreme dus hep ik wel iets van 430 w nodig????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan