nero vision express.

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer555

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
ik heb een probleempje.

ik heb saw 1-3 omgezet met divx naar avi. allemaal gelukt kan ze afspelen no problems. heb losse ondertiteling (nl) op de dvd stond alleen engels.

maar nu wil ik ze op 1 dvd branden ze passen er als data makkelijk op maar ik wil ze afspelen in een exteren dvd speler.
nu heb ik met nero vission express een leuk menutje gemaakt enzo de bestanden zouden te groot worden dus ik heb een bitsnelheid ingestelt zodat het er op past maar nu krijg ik met branden deze melding.

unable to prepare data for recording; prepare session failed; transcoding of videos failed

nu heb ik wat gegoogled had ffdshow al geinstleerd nu geupdate nero vision express geupdate. heb met zo'n programmatje gekeken (dacht uit mijn hoofd gspot ofzo iets) welke codec mijn bestand gebruikt met afspelen er waren er voor de film 2 bruikbare geinstaleerd en voor het audio spoor 4 dus geen probleem dacht ik maar hij gaf nog steeds een fout melding.

ik heb ze hier onder ingevoegd de 1 is van voor al de updates enzo en die ander van daarna.

PLEASE help me!!!
SAW 3 heb ik trouwens van internet.
maar speelt ook gewoon. goed.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan