Tip M.b.t. Bijlages Posten

Status
Niet open voor verdere reacties.

zRowix

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Ik zie vaak m.b.t. bijlages dat het gezipt nog steeds te groot is!

Heel vaak als ik dan een mdbtje download en ik doe "Comprimeren en Herstellen" onder database hulpprogramma's, heb ik gezipt nog 60 of 70 kb over. Groot genoeg om wel te kunnen posten.

Dus !!

Voordat je db voorbeeld wil posten, eerst even "Comprimeren en Herstellen".

P.s. Als dit niet de juiste plek sorry modirators!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Goede tip, daarom even sticky gemaakt.

Ik vind wel dat de post onduidelijk is eigenlijk. Misschien dat dat even hersteld kan worden.

Ik denk het niet. Kijk maar eens van wanneer dit topic is en wanneer jij geregistreerd bent en de datum van je vraag ;)

Aanvullende tip:

Even een aanvullende tip.

Om je gegevens in te pakken is het handig als dat gebeurd m.b.v. een zip programma. WinZip of iets dergelijks. Omdat deze tegenwoordig geïntegreerd is in Windows. Op deze lokatie heb ik geen WinRar/../.. vandaar.

Enjoy!

Laatst bewerkt:
Op deze lokatie heb ik geen WinRar/../.. vandaar.
NOTE: WinRAR geeft je ook de optie om het bestand als .ZIP op te slaan, dan hoef je niet speciaal WinZIP te downloaden :thumb:

Kijk als je een voorbeeld database post eens in de database properties en vraag je af of je deze informatie wel prijs wilt geven. Hierin staan titel, auteur en company. Auteur is je login bij dat bedrijf.

Verander die gegevens in iets wat niet gevoelig is.

Enjoy!

Met WinRar kun je bestanden die te groot zijn opsplitsen in deelbestanden van precies 100 kB. Zie bijgaande afbeelding voor de juiste instelling hiervoor.

Bijlagen

• Winrar Settings.jpg
    Winrar Settings.jpg
    39,7 KB · Weergaven: 67
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan