Opname TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgpeters

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
439
Ik heb met Media Center een TV programma opgenomen. Dat kan ik wel afspelen met Media Player. Maar als ik dat op een DVD brand is het op geen een DVD speler af te spelen. Hoe maak ik daar nu een DVD van die wel is af te spelen. Hoe zet ik dan om naaeen andere extensie. En met welk programma. Ik heb pas een nieuwe computer , een snelle.

Vr.Gr. Joop
 
met bijv. Nero, een brandprogramma, de converteerd het voor jou!
 
Met Nero werkt het ook niet. De extensie dvr-ms kan je niet spiltsen . Zijn er nog andere programma 's die dat wel kunnen.

Groet Joop
 
Heb je ook het programma NeroVision bij je nero pakket zitten?
Zo ja, probeer het daarmee.
Als je dat programma niet hebt kijk dan eens op deze site: http://www.dvdsanta.com/howtocreatedvd.htm een simpel maar effectief programma
 
Laatst bewerkt:
Kan toch gewoon in MCE zelf?
Eventueel een patch.

Overigens is er erg veel over te vinden, hier b.v.
 
Laatst bewerkt:
Myrge ik heb geen Nero vision. zat niet bij mijn computer is OEM versie dus beperkt.
Ga nu eerst alles lezen wat ik heb gezien. Je hoort nog van mij.

Groet Joop
 
Lange Pier ik wil dus dat opgenomen programma op een DVD zetten, dat gaat heel goed in Media Center. Maar die DVD kan ik niet afspelen op mijn DVD in de huiskamer. Dat is een aparte bij de TV een losse dus. Hij herkent de schijf niet. Ik heb het diversen DVD spelers geprobeerd.Maar ik ga nu lezen in de site die je hebt gestuurd. J ehhort het nog.

Groet Joop
 
Ik kan niets vinden hoe ik dat moet converteren een dvr naar een AVi of mpeg file.

Groet Joop
 
Ik heb hier nog iets gevonden, hoop dat je er iets aan hebt, overigens nog die patch gebruikt? enne, gebruik rw's, als het fout gaat, kun je hem hergebruiken.
 
Lange Pier ik heb de Patch geinstalleerd. En ik gebruik RW 's. Ik ga weer kijken wat je nu hebt gestuurd.

Groet Joop
 
Lange Pier ik heb alles geprobeerd. Maar kan niets vinden. Ik heb diversen programma 's opgehaald. Maar er is er geen een dvr-ms naar mpeg 1 of 2.
Nu is het echt wel puzzelen, want ik ben niet de jongste meer . 70 jaar, en dan wordt het denken toch moeilijker. Maar bedankt voor alle hulp.

Groet Joop
 
Leeftijd heeft er niets mee te maken, vind ik.:)

Bij deze staat dat hij het wel kan.

Alleen de configuratie, is even goed napluizen, heb hier geen dvr-ms files, maar deze converteert ze wel naar mpg.

En met de Advanced Actions, kun je nog meer doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan