riccardodeboef
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 jan 2002
- Berichten
- 272
- Besturingssysteem
- Windows 11
- Office versie
- Office 365
Hallo,
Ik heb sinds vrijdag een probleem met mijn internet-verbinding. Ik maak gebruik van een LinkSyS draadloze router (W-54g). Ik heb de verbinding al bijna een jaar succesvol in de lucht. Sinds vrijdag wordt mijn internetverbinding om de zoveel tijd (zit geen vaste regelmaat in) verbroken. Ik heb UPC al gebeld, maar zij zeggen dat er niets aan het signaal is te zien. Ik heb in het menu van de router gekeken, maar er is ook geen Time out ingesteld. De router geeft 24 uur per dag vrije toegang. Buiten het feit dat wellicht de router stuk is (vreemd is dan wel dat de router het soms wel enkele uren aaneen doet), heeft iemand nog een idee?
Hoe kan ik bijvoorbeeld uitsluiten of het aan de router of mijn compuer of aan Chello ligt?
Ik hoor graag suggesties, want ik kom er zo snel niet uit.
BVD
Ik heb sinds vrijdag een probleem met mijn internet-verbinding. Ik maak gebruik van een LinkSyS draadloze router (W-54g). Ik heb de verbinding al bijna een jaar succesvol in de lucht. Sinds vrijdag wordt mijn internetverbinding om de zoveel tijd (zit geen vaste regelmaat in) verbroken. Ik heb UPC al gebeld, maar zij zeggen dat er niets aan het signaal is te zien. Ik heb in het menu van de router gekeken, maar er is ook geen Time out ingesteld. De router geeft 24 uur per dag vrije toegang. Buiten het feit dat wellicht de router stuk is (vreemd is dan wel dat de router het soms wel enkele uren aaneen doet), heeft iemand nog een idee?
Hoe kan ik bijvoorbeeld uitsluiten of het aan de router of mijn compuer of aan Chello ligt?
Ik hoor graag suggesties, want ik kom er zo snel niet uit.
BVD