Intel 945GM Express Chipset Family

Status
Niet open voor verdere reacties.

olthofino

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Berichten
3
Hallo,

Ik heb een Intel 945GM Express Chipset Family videokaart in mijn laptop. Nu heb ik een spel gekocht waarbij ik de melding krijg dat ik minimaal shader 1.1 nodig heb. Verder heb ik gehoord dat het eigelijk nog beter is om shader 3.0 te hebben. Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is ergens een driver te downloaden of om de videokaart te vervangen. Ik heb alle beschikbare driver updates al gedownload van de site van fujitsu siemens en van Intel.

Heeft iemand nog suggesties?

Alvast bedankt
 
Heb je wel bij de system requirements gekeken, of deze wel met een onboard videokaart werkt? vaak hebben die ook nog een shared memory, dat heb men ook niet graag.
 
Nee, daar heb ik inderdaad niet naar gekeken. Probeer ook op alle mogelijke manieren mijn systeem zover te krijgen dat hij hem wel gaat spelen. Tot dusver heeft het nog niet mogen baten.
 
Neem aan, dat je deze drivers al hebt.

Je kan dit ook niet oplossen met een driver-update, aangezien het iets hardware-matig is ipv software-matig.

Maare, een videokaart, in een laptop, is niet te vervangen, helaas.
 
Ja, die heb ik inderdaad al. In ieder geval bedankt voor je hulp. Denk dat ik me er maar bij neer moet leggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan