driver in LT

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Hoi
Ik mag hopen dat het goed staat hier maar ben heel bang van niet sorry hiervoor
Het gaat om het volgende waar horen de driver standaard te staan in xp
Mijn nicht heeft de toshiba SA40-532 en kan haar drivers niet vinden,ik ook niet
Daar zij ook nieuwe drivers moet hebben ben ik ook benieuwd waar deze staan alles is natuurlijk onboard maar ik vindt toshiba een zeer onduidelijke site,ik vindt alles waar je niet in nederland kan reageren onduidelijk voor hollanders,en amerikanen helpen je niet via een mail.
Asus,Asrock heeft een ned afdeling die sturen je de laatste drivers gewoon op per post bvb dank ....nixs

Hoi

Bedankd voor je link
Ik wens je een fijne kerst en een nog beter jaar 2007

Josnixs

Hi.,

Bandiet thnxs voor je dvd fix ik zal je wanneer ik weet of het werkt het je laten weten.
Al is deze driver dan niet voor mij ik tob er ook heel erg mee er zal op deze site wel ergens staan hoe en waar je drivers moet halen bedenk ik me nu.
De link naar Toshiba ben ik allang geweest maar daar is alleen de driver voor wind2000 te vinden niet voor xp.
Er is wel eens comment. gemaakt op een andw waar stond probeer driverdetective eens dit betaal program is mischien niet de oplossing toch heb ik er betere ervaringen mee dan driverguide.
Ik begrijp ook wel dat detictive drivers als niet goed weer geeft die best okay zijn maar het gaat erom dat hij je vertleld waar hij staat nu staan de meeste natuurlijk op de site van het product zelf maar in dit geval geeft hij 36 drivers weer maar niet de gezochte driver.
Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met driverguide????.
Ik ben zeker niet de enigste die de drivers niet kan vinden ik heb eens een muis gehad waar ik later achter kwam dat er een heel stuk stond waarin wel 10 andere dezelfde driver zochten,ik laat deze nog even op onopgelost staan daar ik ook nog niet weet hoe je alle drivers in 1x kan halen voor een LT dit moet toch heel eenvoudig zijn daar ze hem niet meer leveren
Tot zover iedereen bedankd voor jullie hulp ,,en blijf maar lekker binnen ;) nixs

Sorry dat ik hem in een andere sectie opnieuw ben begonnen,er werdt geopperd die doet windows herkennen nee dus het is een LT en in systeem beheer staat hij als niet aanwezig geen oude instellingen te vinden,onder de link staat hij niet.
Het is gewoon belachelijk dat hij niet op hun eigen site staat,wat mij al heel lang mateloos ergerd is dat er ook niet een normale driver cd bij zit zoals bij een pc daar zit een cd bij voor je moederbord maak je een fout dan zet je zo alles terug.
Als ik er verder geen bevredigende reacties op krijg zal ik zelf een goede site gaan zoeken waar je alle drivers kan halen als hij niet op de fabrieks site staat.

Toshiba helpt je alleen per 0900 nr je kent het wel bandje druk druk druk
TY voor je reactie .........nixs.........

Geen cd/dvd

Hoi

Ik geloof dat ik nog de enigste deelnemer ben maar goed
Je hebt idd geen driver nodig voor je cd ook niet in een LT maar hoe krijg je hem dan terug in app beheer springt hij eruit ik heb alles al verwijderd opnieuw opboot weer nixs
Weet iemand de oplossing TY

Hoi

Het probleem is opgelost dmv de recovery cd en wel de driver cd
Ik heb gewoon alle drivers ea vernieuwd
Voor mij is zijn drivers geen probleem meer vragen hierover zult u niet meer ontvangen van mij .......nixs......

Hi.,

Bandiet thnxs voor je dvd fix ik zal je wanneer ik weet of het werkt het je laten weten.
Al is deze driver dan niet voor mij ik tob er ook heel erg mee er zal op deze site wel ergens staan hoe en waar je drivers moet halen bedenk ik me nu.
De link naar Toshiba ben ik allang geweest maar daar is alleen de driver voor wind2000 te vinden niet voor xp.
Er is wel eens comment. gemaakt op een andw waar stond probeer driverdetective eens dit betaal program is mischien niet de oplossing toch heb ik er betere ervaringen mee dan driverguide.
Ik begrijp ook wel dat detictive drivers als niet goed weer geeft die best okay zijn maar het gaat erom dat hij je vertleld waar hij staat nu staan de meeste natuurlijk op de site van het product zelf maar in dit geval geeft hij 36 drivers weer maar niet de gezochte driver.
Ik ben zeker niet de enigste die de drivers niet kan vinden ik heb eens een muis gehad waar ik later achter kwam dat er een heel stuk stond waarin wel 10 andere dezelfde driver zochten,ik laat deze nog even op onopgelost staan daar ik ook nog niet weet hoe je alle drivers in 1x kan halen voor een LT dit moet toch heel eenvoudig zijn daar ze hem niet meer leveren
Tot zover iedereen bedankd voor jullie hulp ,,en blijf maar lekker binnen ;)

Laatst bewerkt:
Hi.,

Tot zover iedereen bedankd voor jullie hulp ,,en blijf maar lekker binnen ;)
Beste Bandiet de fix heeft niet gewerkt daar een cd/dvd geen drivers nodig heeft ik heb het opgelost door 1 van de recovery cd`s te gebruiken die van de drivers toch bedankd voor je inzet drivers is nu geen enkel pro meer voor me er zullen dan ook geen vragen meer over komen TY ........nixs......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan