Screensaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adelheid

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Hallo

Ik heb een probleem met de schermbeveiliging van mijn computer. Geen enkele screensaver werkt meer. Ook niet die van Windows zelf. Wat kan ik daar aan doen?
Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld maar ik ben er nog steeds niet uit.
HELP

groetjes
Adelheid
:o

Videokaart?

heb je alle geprobeerd? ook die van mijn afbeeldingen? Want die zou het wel moeten doen.. anders moet je even bij uitvoeren "dxdiag" en dan enter drukken en op de vraag over ja en een nee. Gewoon ja op antwoorden. Daarna krijg je verschillende tabjes voor je. Je moet dan even naar beeldscherm of in het engels beeldscherm. Daarna moet je even die die 3d testen doen en of niet die direct draw en zo is uitgeschakeld... Want misschien dat dat nu uit staan en anders moet je even je drivers opnieuw instaleren.

Probeer dat nu eerst even en daarna spreken wij verder en kijken wij op we het probleem kunnen oplossen.

P.S. wat heb je het laatst gedaan voordat ie dat deed? Ga dat even bij je zelf na..

Hallo

Ik heb het allemaal uitgevoerd en alles staat ingeschakeld. Alleen kreeg ik steeds de vraag of ik een kubus gezien had met overal drive X er op en dat kon ik steeds met ja beantwoorden tot 9.

Hallo

Mijn probleem met de screensaver is nog steeds niet opgelost :confused: :confused:
Ik heb geen idee wat ik nu nog zou moeten doen. Ik weet wel dat ik nadat ik Magentic had geinstalleerd dit probleem kreeg. Magentic is een programma van Incredimail, maar dit heb ik inmiddels verwijderd, dus????

groetjes
Adelheid
:(

Nou toevallig is Magentic een programmaatje voor onder andere screensavers dus met dat Magentic is er wat mis gegaan.

Screensaver soms wel soms niet

Hoi,

Ik denk dat mijn probleem hier thuis hoort.
De screensaver doet het wel in het voorbeeld, maar meer dan dat doet die niet.

Ik gebruik Win XP Home

Ik heb ook nog steeds dat zelfde probleem. En inderdaad, in het voorbeeld doet ie het wel. En magentic heb ik inmiddels verwijderd, maar ik krijg het niet uit het register......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan