Creative audigy kraakt

Status
Niet open voor verdere reacties.

sewage

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Hallo
Ik heb een gloed nieuwe geluids kaart (creative audigy, 24 advanced Hd) in mn computer gezet. Hij werkt goed en bij het bekijken van films heb ik goed geluid. Maar als de pc en tijdje aan staat en ik ga een spel spelen komt er geplop/gekraak uit de boxen. Ik heb al tests gedaan met het bijgeleverde programma maar alles was volgens dat programma in orde, dus ook de drivers. Ik weet ook zeker dat het mn geluidskaart is want met andere boxjes of een headset heb ik het zelfde probleem.

Laatst bewerkt:
Kijk even wat voor apparaten nog meer op dezelfde stroom-groep zitten.

Ik heb hier als de droger aanstaat ook af en toe dat hij een plop geeft (mijn boxen).

Als het ploppen gepaard gaat met het aanslaan van een apparaat dan komt het dus gewoon door het aantal apparaten aangesloten op die groep.

Kijk even wat voor apparaten nog meer op dezelfde stroom-groep zitten.

Ik heb hier als de droger aanstaat ook af en toe dat hij een plop geeft (mijn boxen).

Als het ploppen gepaard gaat met het aanslaan van een apparaat dan komt het dus gewoon door het aantal apparaten aangesloten op die groep.

Dat is het zoizo niet het is continu gekraak en geplop en aangezien er geen discolampen zijn aangesloten op hetzelfde stroom net werk lijkt me dat sterk ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan