Onlangs op mijn PC de boel opnieuw geïnstalleerd met mijn CD van WinXP-Pro SP2.
Nu moest ik ook nog een andere PC opnieuw installeren en dus mijn CD in de CD/DVD speler gelegd en opnieuw opgestart. Helaas. .. een lees-fout.
Als ik een DVD erin legt dan leest hij deze wel goed.
Dus via de Micro$oft home-page een stapel diskettes aangemaakt om WinXP-Pro SP2 ook met een diskette te installeren.
De betreffende computer met deze diskette's opgestart en na het lezen van de laatste (6e) diskette vraagt hij netjes om de CD van WinXP-Pro SP2.
Deze in de CD/dvd-speler gelegd en na een druk op een toets wachten . . . en wachten . . . en wachten. .. totdat hij vraagt of ik de CD met WinXP-Pro SP2 in de CD/DVD-speler wilt leggen.
Kortom de CD/DVD-speler leest GEEN CD-ROM's.
Heb verschillende CD's geprobeerd, maar hij leest er geen één!!!!!!!
Als ik er een DVD in leg heb ik wel beeld en geluid??????
Wie weet nu nog raad???????????
:evil: :evil: :evil: :evil:
RADELOOS ! ! ! ! ! !
Nu moest ik ook nog een andere PC opnieuw installeren en dus mijn CD in de CD/DVD speler gelegd en opnieuw opgestart. Helaas. .. een lees-fout.
Als ik een DVD erin legt dan leest hij deze wel goed.
Dus via de Micro$oft home-page een stapel diskettes aangemaakt om WinXP-Pro SP2 ook met een diskette te installeren.
De betreffende computer met deze diskette's opgestart en na het lezen van de laatste (6e) diskette vraagt hij netjes om de CD van WinXP-Pro SP2.
Deze in de CD/dvd-speler gelegd en na een druk op een toets wachten . . . en wachten . . . en wachten. .. totdat hij vraagt of ik de CD met WinXP-Pro SP2 in de CD/DVD-speler wilt leggen.
Kortom de CD/DVD-speler leest GEEN CD-ROM's.
Heb verschillende CD's geprobeerd, maar hij leest er geen één!!!!!!!
Als ik er een DVD in leg heb ik wel beeld en geluid??????
Wie weet nu nog raad???????????
:evil: :evil: :evil: :evil:
RADELOOS ! ! ! ! ! !