opstart melding Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

ewwniez

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
wanneer ik Outlook opstart krijg ik een melding "De invoegtoepassing rvsfxt32.dll kan niet geinstalleerd of geladen worden". Ik heb in het verleden RVSCOM gebruikt maar dit verwijderd. Deze melding is hier waarschijnlijk nog een overblijfsel van omdat er een icoon van RVS in de balk stond. In het onderstaande bestand Doc & Set > User > Loc Set > Applic Dat > Micrfosoft > Outlook > extend.dat staat het volgende:

ݪ?¯
NrmExch.dll.1ƒ 0 Ð €*€*Õã~€*Õã~?P    y ·  rvsfxt32.dll.1ƒ 0 Рݪ?*ݪ?*"UÀRݪ?*"UÀR?p ?    F ×
msspc32.dll.2   P  ÿÿÿýp    ¡ å f  outex.dll.ExchangeRegExt   ÿÿßÿp
  ž ¬ ÿ  SMSExecutiveOutlook.dll.1‘ ] 4‰@ ¿ÿëþ 0çÿÏ~? '   8 Y ¼  fxsext32.dll.1 À*À*?Õã~ -   é ÿ ™   MSEMS MSFAX XP! Norman Privacy Exchange Extension : C:\Program Files\Norman Access Control Privacy\NrmExch.dll â ÿÿÿÿ$ #IPM.Note;IPM.Post;REPORT;IPM.Resend  P €* = · ·  RVS Fax rvsfxt32.dll ÿÿÿÿÿÿÿÿ ÿÿÿÿ$ #IPM.Note;IPM.Post;REPORT;IPM.Resend€?* p ݪ?* = F F Schedule+ Schedule+  msspc32.dll    €  p  Tà €   *        žTï  , Eigenschappenvenster voor Exchange-extensies$ Afwezigheid, Mapontwerp, Formulieren  outex.dll  ExchangeRegExt
 k  Folder:#30148;Store:#30148  p ¬  KPN SMS" Stuur SMS-berichten vanuit Outlook 5 C:\Program Files\KPN SMS mail\SMSExecutiveOutlook.dll c( #  € IPF#IPM 0  @  = Y    ( ) * + , - v0 % xÊyæÀ ÄY  Fax Server-extensie Fax Server-extensie fxsext32.dll   € IPM.NoteÀ* - ÿ

Hierin wordt 2x gewag gemaakt van dit bestand en 1x RVS Fax. Ik vermoed dat dit de boosdoener is / zijn. Hoe kan ik dit verhelpen?

Vr. gr.,
Eelke

Misschien eens beginnen met Ccleaner [gratis] te downloaden en het onderdeel "problemen" een paar maal te draaien om alle registersleutels van oude software te verwijderen...? En vervolgens je startupmanager op te schonen.....

Misschien eens beginnen met Ccleaner [gratis] te downloaden en het onderdeel "problemen" een paar maal te draaien om alle registersleutels van oude software te verwijderen...? En vervolgens je startupmanager op te schonen.....

:confused: Zou je me kunnen zeggen hoe ik de startmanager op kan schonen. Ccleaner heeft aardig wat opgeschoond maar het probleem(pje) bestaat nog.

Startup manager: Druk op Start en Uitvoeren, tik 'MsConfig' en kies voor het tabblad Opstarten.... en dan alles wat niet direct noodzakelijk is.... verwijderen... [vinkje weghalen]

Startup manager: Druk op Start en Uitvoeren, tik 'MsConfig' en kies voor het tabblad Opstarten.... en dan alles wat niet direct noodzakelijk is.... verwijderen... [vinkje weghalen]

Helaas raak ik het probleem niet kwijt. 'k Zal het eens proberen bij de programeurs.

Misschien kun je eens proberen dat bestand extend.dat weg te gooien (of te hernoemen naar extend.old voor de veiligheid). Als het goed is maakt outlook het bij de volgende opstart opnieuw aan, hopelijk nu met de goede inhoud.

Ik denk dat met verwijderen van RVSCOM,het bestand rvsfxt32.dll is verwijderd.

Bij verwijderen van software wordt vaak gevraagd om "gedeeld" gebruikte dll's ook te verwijderen en soms wordt er dan teveel weggegooid.

Misschien helpt het,om RVSCOM opnieuw te installeren,waardoor hopelijk het ontbrekende bestand weer wordt geïnstalleerd.

Greetz

Ik denk dat met verwijderen van RVSCOM,het bestand rvsfxt32.dll is verwijderd.

Bij verwijderen van software wordt vaak gevraagd om "gedeeld" gebruikte dll's ook te verwijderen en soms wordt er dan teveel weggegooid.

Misschien helpt het,om RVSCOM opnieuw te installeren,waardoor hopelijk het ontbrekende bestand weer wordt geïnstalleerd.

Greetz

:thumb: Simpel he. Maar het is net als bij de TV. Wanneer die het niet doet, eerst kijken of de stekker wel in het stopcontact zit.;) Het is de oplossing. Bedankt voor de hints.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan