beeldscherm aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

josvink66

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2006
eey ik heb een klein beeldscher die ik gebruik voor op vakantie van me dvd speler die wil ik nu aan sluiten aan me pc. maar ik wil niet de hele beeldscherm openmaken maar gewoon via de aansluiting die de op zit check de plaatjes heb je meer info nogig zeg het dan maar (graag ook zeggen als het niet kan

het is een 5 inch color tft lcd monitor van LENCO nummer op de achter kant is : 030601320

aansluiting.JPG

merk.JPG

voledig.JPG

Zo kan niet.

Of er moet een Video uitgang die er zo uitziet op een kaart zijn

oke dan gaan we hier verder.

dus wat ik bedoelde nu dus dat ik het beeldschermpje er uit heb gehaald en hoe ik hem nu moet aansluiten zonder dat conectortje

Het spijt me, ik begrijp niet wat je bedoelt. Je wilt het Lenco-beeldschempje op je PC aansluiten. Als je iets op dat beeldschermpje wilt zien, zal er een verbinding moeten komen tussen je grafische kaart en dat Lenco-schermpje. Maar de grafische kaart is nu verbonden met de monitor van je PC. Heb je een extra uitgang op je grafische kaart zitten?

nee

maar ik kan er wel nog een video kaart bij doen met aleen maar een beeldscherm uitgang er op

Aha, daar zit wat in. Moet je moederbord dat wel ondersteunen. Of, je grafische kaart heeft de mogelijkheid van twee monitoren. Ik heb daar geen ervaring mee, wacht op een gebruiker die dat wl heeft. :confused:

Ik denk dat je het wel kunt opgeven: HDMI, DVI of VGA dat zijn je opties. Dat schermpje zal niet werken met die standaard hoor, dat is eerder een intern signaal wat ze door een extern kabeltje naar het scherm sturen. Het kost namelijk geld om zo'n dvd systeem volgens een standaard als vga/dvi te ontwikkelen (en dan zou het zeker in de handleding staan dat je ook vga/dvi kunt gebruiken).

Forget it.

wel, een bureaublad lijkt me het makelijkste, wat je dan moet doen is een videouitgang van je videkaart aan het schermpje hangen, somige videokaarten hebben zelf een interne verbinding, veel meer weet ik daar niet over maar he :) het kan mss een klein lichtje zijn in de duisternis ;) succes nog

greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan