Call of duty servers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Itvaantje

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Ik heb call of duty geinstraleert wel op klein formaat (kun je kiezen bij het instraleren) Maar nu wil ik online gaan spelen maar als ik multyplayer opstart en join game doe dan kan hij geen servers vinden terwijl ik het wel goed heb ingesteld kan het zijn daat dat is omdat ik niet vol heb geinstraleert of waar licht het anders aan please help ff (A) verder perfect spel!!

Zeker een leuk ene klasse spel. Maar daar ging het niet om kan idd door de installatie komen of de servers van Call Of Dutty zijn uitgevallen.

Dit kan ook simpelweg aan je firewall liggen, schakel deze eens tijdelijk uit en probeer dan nog maar eens.

waarkan ik die firewile uitschakelen?

waarkan ik die firewile uitschakelen?

Ga naar het configuratie scherm -> Beveiligingscentrum. Klik daar op firewall en kijk eens welke firewall actief is.

oke

de firewile was uitgeschakeld en nu heb ik hem in geschakeld ik heb hem net op nieuw geinstraleert maar nog doet ie ut niet over internet

Je kan toch wel gewoon op internet?

Het kan zijn dat je een andere firewall dan deze van windows zelf gebruikt. Daarom moet je eens kijken wat er bij staat (bij mij is bijvoorbeeld Norman actief) zie foto

Bijlagen

• naamloos.GIF
    naamloos.GIF
    53,2 KB · Weergaven: 64
niks

mijn firewill is tog uitgeschakeld dan moet ie ut tog doen dan doet ie ut ook niet en call of duty2 is niet aangewinkt of moet da juist wle en meestal als een spel geblokeerd is geeft ie da aan Over internet doet ie ut niet single player doet het wel dat op jouw plaatje heb ik gedaan en call of duty niet aangewinkt maar meestal geeft ie aan als het spel geblokeert is ik wil egt graag online spelen met counterstrike source had ik dit ook dat heb ik zelf opgelost maar dit lukt niet bij call of duty2

Laatst bewerkt:
Controleer onderstaande instellingen eens.

attachment.php

Deze wil men nog wel eens over het hoofd zien.

Bijlagen

• Cod_mp.gif
    Cod_mp.gif
    80,2 KB · Weergaven: 124
heb ik ook

da heb ik ook gedaan alleen dan staat er waiting conacting form de .... server

wat dar boven stat

wat daar boven satat komt er ook bij mij met al die servers zoeken maar dan staat er waiting for conacting from sponsor server en dan staat er info from 85 levels en dan doet hij het weer niet en als ik via xfire een server probeer in te gaan kan da niet omdat da wel 1 uur duurt en dan zit ik er nog niet in:O

Is de game wel up-to-date dan ) geloof V1.5 uit mijn hoofd.

Ik krijg al meer dan 85 servers, en ik heb een niet geheel netjes gekochte versie zeg maar, kan wel online :o

haha

dat heb ik met battle field ik weet niet waar ik cod2 kan update maar hij doet het echt niet online ?:S en het spel kan ik ook niet op de d instraleren hoe komt dat weten julli dat miss ook? ik kan niet kiezen waar ik wil ik moet persee op de c maar ik lees straks julli reacties wel moet nu naar school Laterzzz

Laatst bewerkt:
battlefield 2 heb je xfire? zou je me daar miss niet op kunnen toevoegen dat gaat makkelijker dan kunne we elkaar beter helpe (jij mij;))

Geloof het wel, lang niet meer gedaan geloof dat het chielio-nl was of nl-chielio. moet je maar eens proberen, kijk ik even als ik vanavond thuis ben.

En Battlefield2 heb ik orgineel, dus moet geen probleem zijn.

servers

nu heb ik patch 1.3 geinstraleerd hij doet het nu goed alleen als ik servers zoek staat er waiting for response from master server

Als ik mijn firewall zo instel dat hij alle verbindingen blokkeert, krijg ik ook deze melding.
Er is dus iets wat je connectie blokkeert, check je firewall setting nog eens, of Norton, of wat dan ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan