hoe kan ik en formulier verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexsteenland

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Berichten
128
hallo

ik heb een formulier gemaakt maar als ik op de knop verzenden druk krij ik de volgende melding:
FrontPage-pagina met runtime-onderdelen
U hebt een formulier ingediend of een koppeling gevolgd naar een pagina waarvoor een webserver en de FrontPage-serverextensies vereist zijn om juist te functioneren.

Dit formulier of een ander FrontPage-onderdeel werkt correct als u deze website publiceert naar een webserver met de FrontPage-serverextensies.

Klik op de pijl <Vorige> om terug te keren naar de vorige pagina.

wat moet ik doen dat dat werkt

m.v.g
 
Hoi,

Je zou even op bijgevoegde link kunnen kijken daar heb je kant en klare "formulieren" vervolgens bekijk je dat script en weet je wat je verkeerd doet of moet veranderen!

http://www.anouksweb.nl/
 
Bij de host waar je bijzit even op de site kijken of er cgi scripts ter beschikking staan.
Of dat je met php kunt werken.

Er zijn scripts welke in de cgi map geplaatst kunnen worden en het versturen van het formulier verzorgen, zonder dat het email programma van de bezoeker van je site opstart.

Idem voor php scripts.
 
Bij de host waar je bijzit even op de site kijken of er cgi scripts ter beschikking staan.
Of dat je met php kunt werken.

Er zijn scripts welke in de cgi map geplaatst kunnen worden en het versturen van het formulier verzorgen, zonder dat het email programma van de bezoeker van je site opstart.

Idem voor php scripts.

Hoe kan ik dat zien ik heb hem gemaakt in frontpage
 
Je hebt je site toch al geupload?
Anders werkt je script niet.
En je moet Frontpage extenties ter beschikking hebben bij je host.
Dus daar moet je kijken.

Kijk daaar ook of ze scripts hebben en of je php ondersteuning hebt.

Dus:
formulier met FP extenties kan, mits je die extenties ter beschikking hebt.
Of bestaand cgi script van je host, mits je die ter beschikking hebt.
Of met een php script, mits je die ter beschikking hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan