Ik heb Goeie Defragger nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Heeft iemand een goede defragger voor mij. hoeft geen freeware te zijn. Ik kies dan zelf wel uit welke ik het handigst vind. De ingebouwde defragger in windows vind ik namelijk nogal sloom.

Ik gebruik zelf Auslogics Disk Defrag & PageDefrag. Beide zijn gratis en werken erg snel.

Auslogics Disk Defrag
http://www.auslogics.com/disk-defrag/index.php

PageDefrag
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/FileAndDisk/PageDefrag.mspx
One of the limitations of the Windows NT/2000 defragmentation interface is that it is not possible to defragment files that are open for exclusive access. Thus, standard defragmentation programs can neither show you how fragmented your paging files or Registry hives are, nor defragment them. Paging and Registry file fragmentation can be one of the leading causes of performance degradation related to file fragmentation in a system.

PageDefrag uses advanced techniques to provide you what commercial defragmenters cannot: the ability for you to see how fragmented your paging files and Registry hives are, and to defragment them. In addition, it defragments event log files and Windows 2000/XP hibernation files (where system memory is saved when you hibernate a laptop).

De beste is meestal de langzaamste.:rolleyes:
Van SystemMechanic, b.v., die doet er een dag over, maar dan staat wel alles bij elkaar.

Leg eens uit?????

Mot ook keuze makken

1/ duurt meestal lang, heel lang
2/ blijft regelmatig hangen

voor die 2 redenen genoeg om o&o te gebruiken ... vind ik beter dan diskeeper en is makkelijker gr*t*s te vinden ! :cool:

Ik heb o&o geprobeerd. En ik weet niet wat er mis met dat progamma is maar goed is het niet. De pc is #&@%^$ al 4 uur bezig met defraggen en het enige wat ie gedaan heeft is analyseren van de bestanden en hij is pas 1% klaar. Ik heb 2 schijfen. C en I

C = 80GB (50 Gb in gebruik)
I = 250GB (80GB in gebruik)

C: moet in totaal 14201 bestanden defraggen. Heeft er pas 518 verplaatst
I:Moet er nog 2618 verplaatsen en heeft er pas 28 verplaatst.

allebei bij 1% en na het analyseren is ia al 3 uur bezig. Wtf wat is er mis met dit progamma. Als dit tempo wordt aangehouden dan gaat het een maand duren voordat ie klaar is laatstaan dat mijn pc het tegen die tijd nog niet begeven heeft. Moet ik iets instellen ofzo. srry hoor maar wat een *** progamma. Als iemand een verklaring heeft dan hoor ik het graag. eerst maar een ander proggie gebruiken.

Ligt niet aan dat programma, hoor, gebruikte ook vroeger ook, en werkte prima, tot ik een ander ontdekte, die ik nog beter vond.

Ook als je op die pc blijft weken, tja, die arm in de schijf, kan maar één ding tegelijk.
Zet de prioriteit hoog, en werk er niet mee, de eerste keer.

Maar als er nooit is gedefragmenteerd, is hij idd even bezig, ook eerst een chkdsk overheen laten gaan, helpt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan