DVD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scary

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Berichten
344
hallo, ik zit met een probleem..of eigenlijk een vriend van mij.

ik heb laatst de film cars op DVD gezet met nero, aangezien nero geen mappen kan branden (AUDIO_TS en VIDEO_TS) had ik maar de bestanden uit de VIDEO_TS map gehaald en op DVD gebrand. werkte PERFECT en deed het zelfs op mijn playstation 2.

film van avi bestand gemaakt d.m.v. WinAvi Videoconverter

nu deed hij hetzelfde alleen eerst speelde de DVD speler hem niet af en toen hij hem in de PC stopte zei de PC dat de DVD leeg is.
ik dagt misschien kan je hem als je hem convert gelijk op de DVD branden maar dat liet WinAvi niet toe.Toen dagt ik kopier hem gewoon naar de DVD speler, en dan...klik op deze bestanden toevoegen, alleen met het kopieren lukte het al niet....


wat is jullie tip?kunnen jullie zijn probleem oplossen?:cool:
 
Wat ben jij ongeduldig zeg................................

Deze Link is je al eens gegeven,denk dat je er dan wel uit komt
 
Ongeduldige reacties verwijderd. Het is je al eens eerder gezegt. Niet zo snel een vraag kicken. Het heeft geen nut en je hebt kans dat het juiste tegen je gaat keren aangezien mensen zich er aan kunnen ergeren
 
Zet die losse bestanden weer in een map met de naam VIDEO_TS en gebruik Nero RECODE... selecteer DVD bestand importeren en selecteer de VIDEO_TS map op de harde schijf..... de rest gaat vanzelf....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan