Bootskin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Limburg2006

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
Mijn vraag is:

Ik heb het gratis programmatje bootskin gedownload en een aantal skins gedownload om te testen. Nu kies ik er eentje uit en dan start ik mijn pc opnieuw op, maar krijg steeds een blauw scherm. Weet iemand misschien waar dat aan ligt? Ik wil die saaie blauwe balk met windows xp erboven vervangen voor een andere.

René

ik heb bootskin 1.05 van tweakers.net gedownload en dat heb ik geinstalleerd, daarna ben ik naar wincustomize.com gegaan en heb daar een skin gedownload en die ingeladen in bootskin 1.05.

Als je de volgende keer het '' blauwe scherm '' ziet kan je dan even deze dingen opschrijven:

bsod_big.gif

gaat te snel om te zien wat er op het blauwe scherm staat, want mijn laptop gaat dan meteen weer uit en start zich weer op, dan krijg ik of ik hem in de veilig modus wil starten of in de normale modus. Ik zie het blauwe scherm heel snel voorbij komen en dan is het meteen weg.

Zijn er programmatjes op internet te downloaden waar je het uiterlijk van windows xp kunt aanpassen zoals het inlogscherm en het opstartscherm?

René

Ja, bijvoorbeeld met TuneUp gaat dat met het onderdeel Customize & Analyze en daarna kiezen voor TuneUp Styler 2 en dan kan je hier alles kiezen:

tuneupstyler.jpg

Maar kan je nou wel in je pc komen of niet?

Aston desktop shell of Windowblinds zijn ook programma's om Xp uiterlijk te veranderen.

Windowblinds:
attachment.php

Bijlagen

• Windowblinds.jpg
    Windowblinds.jpg
    84 KB · Weergaven: 65
van welke site kan ik windowsblinds downloaden? ik heb op google gegoogeld, maar kom er neit zo goed uit

René

ik kom gewoon in mijn pc, ik heb het programma bootskin niet meer gebruikt, ik kon windows xp gewoon opstarten via configuratie, dat kon ik kiezen uit een lijst waar ook windows veilig modus stond enzo

is die ook ergens in het nederlands te verkrijgen, mijn engels is niet zo goed

Laatst bewerkt:
Heb je WindowsBlinds nu?

En je hebt nu geen problemen meer met de blauwe schermen/BSOD's ?

ik had alleen blauwe schermen als ik de bootskin verandere, maar nu geen last meer van, ik heb de bootskin maar gelaten hoe die is.
Even andere vraag:
Kun je met windowsblinds ook het inlogscherm veranderen? want dat ben ik nog niet tegen gekomen in het programma?

René

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan