Hallo,
Ik maak gebruik van verschillende printlades. Lade 2 is voor blanco papier, Lade 3 is voor briefpapier en lade 1 is voor handmatige invoer(wordt bijna niet gebruikt). Ik heb nu virrtueel 2 printers (blanco en brief). Ik heb in windows xp de ingesteld welke lades er gebruikt moeten worden. Met alle programma's die gebruik werkt dit uitstekend, behalve in excel. In Word werkt het overigens ook prima.
Ik kan in excel wel de handmatig de juiste lade aanmaken. Maar deze instellingen worden niet onthouden als ik excel opnieuw opstart.
Ik maak gebruik van Office 2003
Ik maak gebruik van verschillende printlades. Lade 2 is voor blanco papier, Lade 3 is voor briefpapier en lade 1 is voor handmatige invoer(wordt bijna niet gebruikt). Ik heb nu virrtueel 2 printers (blanco en brief). Ik heb in windows xp de ingesteld welke lades er gebruikt moeten worden. Met alle programma's die gebruik werkt dit uitstekend, behalve in excel. In Word werkt het overigens ook prima.
Ik kan in excel wel de handmatig de juiste lade aanmaken. Maar deze instellingen worden niet onthouden als ik excel opnieuw opstart.
Ik maak gebruik van Office 2003