Adobe Reader 7.0.8

Status
Niet open voor verdere reacties.

tverm

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
Op mijn pc (Windows XP Home Edition) staat zowel Acrobar reader 7.0.8 Nederlandse versie als Acrobar reader 7.0.0.Professionele versie.
Beide versies werken goed.
In het configuratiescherm\Software wordt alleen Acrobat Reader 7.0.8. vermeld.
Als ik versie 7.0.8 wil verwijderen krijg ik de mededeling:
Fout 1606: kan geen toegang krijgen tot netwerklocatie %ALLUSERSPROFILE%\Bureaublad.
Even daarna komt de mededeling: Onherstelbare fout bij installatie.

Wie heeft voor mij een oplossing?

acrobat reader

De software in veilige modus verwijderen werkt niet.
Krijg de mededeling: Kan geen toegang krijgen tot de Windows Installer-service.
Oorzaak kan zijn dat Windows in de veilige modus is gestart.

kijk eens bij uitvoeren ==>msconfig ==> opstarten

daar alles uitvinken wat met adobe te maken heeft, saven en herstarten, dan nog eens proberen.

Adobe acrobat

Het opstartitem van adobe in msconfig verwijderen biedt helaas geen soelaas.
Ik kan het betreffende programma nog steeds niet verwijderen.

Ps: in het logboek-systeem wordt melding gemaakt van het stoppen van de management-service omdat het systeem het opgegeven bestand niet kan vinden.

acrobat reader

Ik denk dat ik hiermee niet verder kom en wel om de volgende reden:
Meerdere programma's zijn eveneens niet te verwijderen, zoals:

Ik heb inmiddels het programma Windows Live One Care gedownload en getracht dit te installeren.
Tijdens de installatie kreeg ik de foutmelding 0034-80070643 hetgeen volgens ArticleID :913734 van Microsoft te maken heeft met een beschadigd MSXML component.
Hun oplossing is het verwijderen van alle gerelateerde componenten MSXML.
Ook dit kan niet verwijderd worden (dezelfde meldingen als boven)

Als ik het door mij geïnstalleerd programma UPHCleaner wil verwijderen krijg ik eveneens deze melding.

windows install clean up

download "windows install clean up"
Daarmee kun je acrobat verwijderen en een nieuwe versie downloaden

Adobe Reader 7.0.8.

Op zoek naar antwoord op de vraag hoe je een weigerende Adobe Reader die zich ook niet verwijderen op een "gewone" manier toch weg kunt krijgen kwam ik na eindeloos gegoogle en lezen van alles en nog wat bij deze vraag terecht. Installeren en gebruiken van Windows Install Clean Up hielp inderdaad deze gecurrumpeerde versie van Adobe Reader te verwijderen waardoor installatie van de nieuwste versie mogelijk werd.Bovenstaade suggestie was (in elk geval voor mij) dus bruikbaar en afdoende. Hulde!( mijn probleem was vooral dat het opghalen van een pdf-bestand leidde tot vastlopen van Internet Explorer doordat Adobe reader niet meer goed werkte als plug in , om gek van te worden - en nog gekker wordt je als "niets" lijkt te helpen om Adobe Reader te verwijderen.

Set up Files Adobe Reader

Even een vraag,ik heb 2 mappen staan bij Adobe Reader . Set up Files Rdr Biq 707 en 710,kan een of beide mappen verwijderd worden???????

ostadelaan:confused::confused::confused::confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan