Fout in LAN verbinding ofzo..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Ik heb net mijn NDS WiFi connector aangesloten, maar nu komt er een melding rechtsonderin, en als ik daarop klik krijg ik dit:

naamloos4ow.png

PS: Sorry als het hier niet hoort, en ik moet eerst nog iets doen in dat spel voordat ik online kan, dus ben nog niet online geweest:p

Sluit je PC eens af, haal de voeding van je modem, sluit hem na een minuut weer aan, wacht tot alle leds weer branden en zet dan je PC weer aan en start Windows.
Vaak is dit voldoende, je hebt dan je modem "ge-reset".

Hallo Latias.

Vertel even wat meer met betrekking tot welk apparaat de draadloze verbinding, verbinding moet maken. Want de foutmelding wordt veroozaakt doordat de pc/lt geen vebinding kan maken met een dhcp server in het netwerk. Dit kan veoorzaakt worden doordat het een beveiligde vebindig betreft en die niet als zodanig is gecofigured is.

Groetjes Erik Rothuis

Geen idee wat je aan het doen bent dus is wel handig om dat even uit te leggen.

Ik deed net rechtermuisknop op het foutmeldingsicoontje rechtsonderin, en toen herstellen, en toen kreeg ik dit:

Nogmaals dat betekend dat er geen dhcp server werkend is in het netwerk.

TS heeft een "antenne" die op de USB-poort van zijn pc wordt aangesloten waarmee hij met zijn Nintendo DS via Internet oa Mario Karts kan spelen. De adapter creëert een wifi verbinding tussen DS en modem.

Laatst bewerkt:
Voor de duidelijkheid, ik heb dus geen draadloze router, maar ehm (router = soort modem toch?) een experia box.
Ik stop dus gewoon de USB Adapter in de USB poort, die dan ipv de router verbinding maakt met de DS.

Mja, wat betekend 'dat er geen dhcp server werkend is in het netwerk' precies?
Hoe kan ik zorgen dat ie 't gewoon weer doet?:(

Hallo Latias.

De experia box is een draadloze router/modem. Bij de router heb je ook een aantal papieren gekregen waarop de SSID en De WPA Key staan vermeld. Deze heb je nodig om de nintendo aan de experia box, aan te melden. De Usb stick heb je dan niet nodig op je pc.

Groetjes Erik Rothuis

Ah, daar heb ik wat aan.:D Ik zoek de boekjes even op! :) Ik weet dat ik het jullie lastig maak, maar ik heb er niet erg veel verstand van.:o Maarja, ik wil zo graag online met mijn DS:o

hallo

Daarom was mijn vraag dan ook wat je aan het doen was, want gameconsoles heb ik geen verstand. Wel van draadloos internet.

Er staat: 'SSID: SpeedTouch C5607B'

Hoort dat SpeedTouch er dan ook nog bij?:o

Hallo

Ja dat is de SSID van een Alcatel Speedtouch, en dus niet van een experia box?

Groetjes Erik Rothuis

Nu mij duidelijk is dat een Expediabox een draadloze router/modem is heeft TS die adapter voor niets aangeschaft. De Nintendo DS kan zonder de NDS wifi connector verbinding maken met vraagstellers draadloze netwerk. Lukt hier met de DS van mn Junior en oa Mario Karts ook :shocked:

Voor de duidelijkheid, het is een KPN EXPERIA BOX, Thompson Speedtouch 546...

Er zit wel een of ander langwerpig zwart ding aan wat je kan draaien e.d.
En nu ben ik mijn DS aan het instellen, maar nu moet ik die kiezen:

1.Auto Obtain IP Address [NO][YES] (Als je YES doet kun je gelijk door naar punt 5)
2.IP Address
3.Subnet Mask
4.Gateway
5.Auto-obtain DNS [NO][YES] (Als je YES doet ben je klaar)
6. Primary DNS
7.Secondary DNS

Maar moet ik YES of NO kiezen?
En als ik NO moet doen, waar vind ik de volgende dingen (zoals Subnet Mask) dan?
Die staan niet op de Experia box o.i.d:rolleyes:

Hallo

Het is dus een speedtouch en geen KPN EXPERIA BOX. beantwoord de bijde vragen met YES. Alleen is het ook belangrijk of er een draadloze beveiliging is ingesteld op de Alcatel Speedtouch 546?

Groetjes Erik Rothuis

Nja, er staat op KPN Experia box, dus dat dacht ik ^^
Voor duidelijkheid, de computer zit wel aangesoten met kabels, en aan die Speedtouch zit een kabel naar ehm, ergens heen. Ik weet dus niet of je dat draadloos kunt noemen...

Net heb ik geprobeerd de CD van de USB Wifi Connector te installeren, maar dan komt bij 99% dit: Fout bij gedeelde internetverbinding -.-"

KPN heeft ook een Speedtouch experia box dit is de ST 780 WL :thumb:

Laatst bewerkt:
Dit is een experia box geleverd door KPN en is van Siemens.

expbox.jpg

Dit is een Alcatel Speedtouch 546. En is niet voorzien van draadloze verbinding.

268.jpg

Groetjes Erik Rothuis

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan