Vista ondezoek

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Hoi mensen.,

Bij deze zou ik graag willen weten of er ook anderen zijn die net als ik al vista hebben gebruikt en voor degenen die een pc hebben met de sticker dat zodra vista uitkomt zij die op hun pc hebben zonder een probleem.
Ik geloof er niets van bij mij zijn al zoveel rare dingen gebeurd eerst was mijn videokaart te licht bevonden ik er een zwaardere ingezet,en wat denkt u ik kom nog niet verder weer de kaart verwisseld dus nu weer de oude kaart en toen was het ineens wel goed.
Ik ben heel erg bang dat veel mensen zich op de kast laten jagen en nieuwe spullen aan gaan schaffen,en waarvoor met Vista gaan ze je nog meer uit handen halen en doen zij het wel voor je okay grafisch is het leuk maar ja een full cd kost dan ook 500€ en voor onze mac gebruikers onder ons die zullen heel wat herkennen.
Ik hou het lekker bij xp/linux zeker weten dat ze nog 5 jaar updates blijven uitgeven voor xp en als je je xp goed beveiligd is er niets aan hand ...........graag reacties .........nixs.....

Ik neem Vista pas op een volgend systeem nadat iedereen er lekker mee heeft lopen klooien.
Ik laat de fouten wel door een ander ontdekken....:p

Het zal wel net zogaan ,als toen XP uit kwam,niemand wou het ,vanwege alle trubbels die er waren , en nu draait iedereen er haast mee:D
Maar ik wacht netjes op een goeie versie,er zullen bij de eerste wel veel fouten zitten

Laatst bewerkt:
Veel te veel toeters en bellen die je toch nooit gebruikt.
Zou er ook een Vista light zijn???

Ik ben XP pas gaan gebruiken na SP1 en tot mijn verbazing kwam er ook nog een SP2. :confused:
Dus enige terughoudendheid is niet echt vreemd. :cool:

Laatst bewerkt:
Veel te veel toeters en bellen die je toch nooit gebruikt.
Zou er ook een Vista light zijn???
Ja of 30+ hahahah maar zo gek is de opmerking niet eens haast iedereen heeft xp pro of de meeste dan terwijl ze niet eens weten dat je pas wa aan pro hebt als je veel sites bouwd home is prima voor de gemiddelde gebruiker/ster ................nixs.............

Ik neem Vista pas op een volgend systeem nadat iedereen er lekker mee heeft lopen klooien.
Ik laat de fouten wel door een ander ontdekken....:p
En wat denk je dan van de mensen die erin getrapt zijn die een pc/lt kochten terwijl Vista nog niet lever baar was die gaan een berg pro`s krijgen ik denk dat het nu erder op gaat wie het eerst heeft heeft pech.
ipv dat andere spreek woord wie het eerst komt die het eerst maalt ofzo ...........nixs..........

Ik koop aankomende zaterdag toch wel Vista.
Want met advisor zie ik weing dingen die niet werken.
Miischien voor verslaafde gamers niet handig.
Maar voor mij lukt het toch wel.

Vista heeft al genoeg dingetjes om te verbeteren, dat Service Pack 1 ( Vista SP1 ) alweer hoog op Microsofts lijstje staat.

En ik zelf blijf nog even op XP draaien.

Vista heeft al genoeg dingetjes om te verbeteren, dat Service Pack 1 ( Vista SP1 ) alweer hoog op Microsofts lijstje staat.

En ik zelf blijf nog even op XP draaien.
Het wordt weer het zelfde verhaal als xp na ME dus ik zou lekker blijven zitten waar ik zit
Deze week zal er een stort vloed van klachten komen daar ben ik zeker van,en of je nu gamer bent of office gebruiker maakt weinig uit alleen dat de echte gamer idd ff een nieuwe videokaart moet gaan kopen ,,en dan als je met mac hebt gewerkt is er al hellemaal weinig nieuws het is treurig dat een bedrijf er zolang over doet een nieuw sys te bouwen en het dan keer op keer moet uitstellen bedankd voor je reactie de rest trouwens ook ...............josnixs..........

Ik draai nu vista zelf voor een weekje en ik kan inderdaad wel aanraden om m te kopen als er een SP1 uit is gebracht. Ik vindt m heerlijk werken, dat zeker maar er zitten echt duidelijk nog bugs in. Zelf was ik ook eigenlijk van plan om lekker te wachten maar k kon m via school krijgen, en zo'n kans laat je natuurlijk niet liggen :p

Wel zuur voor microsoft dat vista nu met games nog zo ****** werkt want microsoft zet hoog in om de pc als game machine neer te zetten naast alle consoles. Maar als je toch niet veel gamed werkt vista best goed :)

Ik draai nu vista zelf voor een weekje en ik kan inderdaad wel aanraden om m te kopen als er een SP1 uit is gebracht. Ik vindt m heerlijk werken, dat zeker maar er zitten echt duidelijk nog bugs in. Zelf was ik ook eigenlijk van plan om lekker te wachten maar k kon m via school krijgen, en zo'n kans laat je natuurlijk niet liggen :p

Wel zuur voor microsoft dat vista nu met games nog zo ****** werkt want microsoft zet hoog in om de pc als game machine neer te zetten naast alle consoles. Maar als je toch niet veel gamed werkt vista best goed :)
Ik wil Vista zaterdag gaan kopen. Maar wat voor foute zitten er nu nog in dan?

Nou, vooral de compability met programma's laat de wensen over, ik heb al verschillende programma's niet kunnen installeren omdat ze nog niet compatible zijn met vista, en das nogal jammer natuurlijk. Nou heb ik het nu over een aantal simpele programmeer en ontwerp programma's maar ik ben bang dat het meer meerdere programma's niet goed zal gaan. (nero deed t in ieder geval ook niet)

De Windows Experience Index werkt ook nog niet echt lekker, het geeft vage en erg lage cijfers voor je hardware terwijl op verschillende websites en zelfs via de windows vista checker uitkomt dat je hardware geschikt is voor vista.

Ik heb al meerdere keren gehad dat mn pc vastliep doordat bezig was met iets veranderen in de Sidebar op je desktop. Voor de rest was het voor mij zoeken voor verschillende drivers, wat niet al te makkelijk is omdat er nog bijna nergens drivers beschikbaar zijn voor vista, dit is natuurlijk geen echte bug van vista maar de support van andere developers laat naar mijn menig nog de wensen over, alhoewel ik denk dat dat binnen een paar maanden wel veranderd zal zijn.

Nou, vooral de compability met programma's laat de wensen over, ik heb al verschillende programma's niet kunnen installeren omdat ze nog niet compatible zijn met vista, en das nogal jammer natuurlijk. Nou heb ik het nu over een aantal simpele programmeer en ontwerp programma's maar ik ben bang dat het meer meerdere programma's niet goed zal gaan. (nero deed t in ieder geval ook niet)

De Windows Experience Index werkt ook nog niet echt lekker, het geeft vage en erg lage cijfers voor je hardware terwijl op verschillende websites en zelfs via de windows vista checker uitkomt dat je hardware geschikt is voor vista.

Ik heb al meerdere keren gehad dat mn pc vastliep doordat bezig was met iets veranderen in de Sidebar op je desktop. Voor de rest was het voor mij zoeken voor verschillende drivers, wat niet al te makkelijk is omdat er nog bijna nergens drivers beschikbaar zijn voor vista, dit is natuurlijk geen echte bug van vista maar de support van andere developers laat naar mijn menig nog de wensen over, alhoewel ik denk dat dat binnen een paar maanden wel veranderd zal zijn.

Maarja hij komt eigenlijk pas morgen uit... Dus dan komen denk de drivers uit....
En kan ik ook ergens de Windows Experience Index downloaden? Of krijg je die bij Vista (Lekker handig. Heb je Vista moet je betere zooi kopen...)

Nee, er zijn veel drivers nog niet op orde.
Een slordige release van de fabrikanten.
Ik blijf zelf bij XP omdat ik eerst wil zien hoe het af gaat lopen.

Maarja hij komt eigenlijk pas morgen uit... Dus dan komen denk de drivers uit....
En kan ik ook ergens de Windows Experience Index downloaden? Of krijg je die bij Vista (Lekker handig. Heb je Vista moet je betere zooi kopen...)

Die Windows Experience Index komt volgens mij standaard bij Windows, en anders zal die vast wel ergens te downloaden zijn *kuch torrents kuch* maar ik zou nog niet blind daar op af gaan, ik vertrouw het namelijk nog voor geen meter :p voor nu vindt ik het vooral belangrijk dat vista stabiel draait en dat is wel zo :) Ik ben in ieder geval nog geen blue screens of death tegengekomen :p

Hallo !

Ik draai al en aantal weken op Vista Ultimate RTM 6000 Nl zonder echte problemen, wel in dual-boot met XP.

Drivers is wel een probleem. maar dat ligt bij de fabrikanten van de hardware.

Voorlopig zou ik 'm ook niet kopen, even wachten tot de bugs eruit zijn.

Er zijn al leuke tweaks voor, bijv. http://www.vistaultimate.com/tips.htm

En ook wat progjes, bij IOLO o.a.

We zien het wel, maar er valt nu. objectief gezien, nog weinig aan af te kraken.

Greetz,

Harry.

Hallo !

Ik draai al en aantal weken op Vista Ultimate RTM 6000 Nl zonder echte problemen, wel in dual-boot met XP.

Drivers is wel een probleem. maar dat ligt bij de fabrikanten van de hardware.

Voorlopig zou ik 'm ook niet kopen, even wachten tot de bugs eruit zijn.

Er zijn al leuke tweaks voor, bijv. http://www.vistaultimate.com/tips.htm

En ook wat progjes, bij IOLO o.a.

We zien het wel, maar er valt nu. objectief gezien, nog weinig aan af te kraken.

Greetz,

Harry.
Hi Ik heb dit niet gestart om microsoft af te kraken,maar het lijkt me nu wel duidelijk de kenners wachten alemaal af,ze zijn nu al bezig met SP1 voor vista
Dat een bedrijf dat zoveel jaar nodig hebt en dan nog veel copyeerd zie mac een product afleverd wat niet duigd.
Mensen die een LT hebben kunnen het vergeten,verder ben ik niet onder de indruk van Vista ik voorspel dezelfde pro`s als met xp maar we zullen zien het komt vandaag uit

Bedankd voor je reactie,ik zo willen dat over iedereen volgende week zegt hij draaid prima en dat ik het bij het verkeerde eind had groetjes ......nixs..........

Bij iedereen draait ie natuurlijk anders.
Als je gekke dingen gaat doen onder Vista is een kans op bijv. een BSOD groter dan dat je heel voorzichtig bent.
Maar weet dat er heel wat drivers niet af zijn --> en dan kan je juist problemen krijgen.

Bij iedereen draait ie natuurlijk anders.
Als je gekke dingen gaat doen onder Vista is een kans op bijv. een BSOD groter dan dat je heel voorzichtig bent.
Maar weet dat er heel wat drivers niet af zijn --> en dan kan je juist problemen krijgen.
Ik vindt het een grote lacher heel het Vista het is gisteren uitgekomen en ik verwacht dat de problemen stroom volgende week op gang gaat komen by the way microsoft was gisteren niet bereikbaar per telefoon.
Maar laten we eerlijk zijn Mies als jij een pc van 2,5 jaar oud hebt standaard daar laat je Vista nooit op draaien microsoft draaid de mensen gewoon weer een poot uit regards ..........nixs.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan